Usługi serwisowe w Centrum Wdrożeń Informatycznych to wsparcie dedykowane dla firm pracujących w systemie enova365.
Oferta umowy serwisowej skierowania jest zarówno do nowych jak i obecnych klientów Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. Pomagamy w codziennej pracy z systemem.
Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.30.
Nasz serwis działa zgodnie z zasadami metodyki SCRUM/Agile.
I linia (4 osoby)
z którą kontaktujesz się bezpośrednio po napotkaniu problemu.
II linia (16 osób)
która kontaktuje się z Tobą, gdy problem jest złożony i wymaga przekazania do najlepszych konsultantów pracujących przy projektach wdrożeniowych
III linia (200 osób)
z którą kontaktują się nasi konsultanci, gdy problem wymaga wsparcia konsultantów producenta oprogramowania enova365 – firmy Soneta.
%
%
W ramach usług serwisowych otrzymasz:
Sprawdź, który rodzaj umowy najbardziej odpowiada Twoim oczekiwaniom:
POZYCJA | STANDARD | UMOWA SERWISOWA PREMIUM | UMOWA SERWISOWA PREMIUM PLUS |
GWARANTOWANY CZAS REAKCJI NA ZGŁOSZENIE | NIE | NIE | TAK |
STOPNIOWANIE ZGŁOSZEŃ: KRYTYCZNE, WAŻNE, PODSTAWOWE | NIE | TAK | TAK |
WSPARCIE ZDALNE | TAK | TAK | TAK |
MOŻLIWOŚĆ DOJAZDU DO KLIENTA | ZA OPŁATĄ | ZA OPŁATĄ | TAK |
INFORMOWANIE O AKTUALIZACJACH | TAK | TAK | TAK |
INSTALACJA I KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA | TAK | TAK | TAK |
SZKOLENIA PRACOWNIKÓW | ZA OPŁATĄ | TAK | TAK |
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z BŁĘDNYM DZIAŁANIEM OPROGRAMOWANIA | TAK | TAK | TAK |
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NIE ZWIĄZANYCH Z BŁĘDNYM DZIAŁANIEM OPROGRAMOWANIA | TAK | TAK | TAK |
USUWANIE BŁĘDÓW W ROZWIĄZANIACH PROGRAMISTYCZNYCH | ZA OPŁATĄ | ZA OPŁATĄ | TAK |
PRACE PROGRAMISTYCZNE | ZA OPŁATĄ | ZA OPŁATĄ | TAK |
DEDYKOWANY OPIEKUN | NIE | ZA OPŁATĄ | TAK |
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH POZA GODZINAMI PRACY KONSULTANTA | NIE | ZA OPŁATĄ | TAK |
SZYBKIE USUWANIE AWARII | NIE | TAK* | TAK* |
*Czas usunięcia awarii określony umową
Umowa serwisowa STANDARD
dedykowana jest dla Klientów, którzy sporadycznie, nieregularnie spotykają się z problemami w funkcjonowaniu systemu, ma ona służyć doraźnemu wsparciu.
Umowa serwisowa PREMIUM – kwartalna/miesięczna – 7/14/21h
jest to najczęściej wybierana umowa, polecana dla firm zatrudniających większą ilość pracowników, zapewniająca bezpieczeństwo w pracy z systemem na co dzień.
Umowa serwisowa PREMIUM PLUS – kwartalna/miesięczna – 7/14/21h
jest wybierana przez Klientów posiadających systemy krytyczne, działające 24h/dobę, potrzebujących natychmiastowego wsparcia, nawet poza godzinami pracy.
Rozwiejemy Twoje wątpliwości odnośnie systemów ERP i naszych usług.
Wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej branży.