Strona główna 9 O enova365 9 enova365 – Handel i magazyn

enova365 – Handel i magazyn

Z enova365 Handel i Magazyn możesz obsługiwać zamówienia, generować dokumenty i zarządzać stanami magazynowymi w jednym miejscu. Moduł jest zintegrowany z całym systemem ERP oraz otwarty na integracje z urządzeniami wspierającymi pracę magazynu, obsługę punktów sprzedaży czy rozwiązaniami e-commerce. Zobacz, co jeszcze daje enova365.

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.

Co wyróżnia system enova365 w obszarze handlu?

Modułowy program magazynowy

enova365 to idealne rozwiązanie dla Twojej firmy. Dzięki dostępnym modułom wybierasz tylko te funkcjonalności, których akurat potrzebujesz, a w przyszłości możesz dołożyć inne.

Łatwiejsze planowanie dzięki enova365

Dzięki enova365 możesz efektywniej zarządzać relacjami z dostawcami i klientami. W systemie znajdziesz dane odnośnie do stanów magazynowych w Twojej firmie oraz wygenerujesz potrzebne dokumenty.

Współpraca z innymi systemami

enova365 z łatwością połączysz z zewnętrznymi systemami do zarządzania produkcją, systemami WMS lub rozwiązaniami e-commerce.

Produkcja pod kontrolą

W systemie enova365 możesz planować procesy produkcyjne i sprawdzać ich stan zaawansowania.

Zobacz, jak Twoja firma skorzysta po wdrożeniu enova365 handel!

Zamówienia

Dzięki możliwości połączenia enova365 z innymi systemami, np. e-commerce, EDI możesz automatycznie zaciągać do programu zamówienia i zlecenia.

  • Dzięki enova365 możesz z łatwością wygenerować dokumenty potrzebne do realizacji zamówień dla wielu dostawców, w krótkim czasie.
  • W enova365 możesz przypisywać różne rodzaje zamówień dla swoich odbiorców. W systemie znajdziesz takie informacje, jak liczba zamówień, czy dostępność towaru w magazynie. Dla wybranych klientów możesz rezerwować przyszłe dostawy, a także ich liczbę.
  • Możesz przekazywać dostawcom, bezpośrednio z systemu, zamówienia w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).

Zarządzanie magazynem

Dzięki enova365 możesz z łatwością obserwować aktualne oraz archiwalne stany magazynowe i na bieżąco je uzupełniać. Oprócz tego:

  • W systemie łatwiej przeanalizujesz przepływ towarów w Twojej firmie i ruchy magazynowe.
  • Procesy magazynowe dostosujesz do wybranej przez Ciebie metody ich rozliczania
  • W enova365 możesz zautomatyzować procesy wydawania i przyjmowania towarów. Z jego poziomu możesz również wystawiać dokumenty takie, jak: WZ, PZ, MM, PW, RW, a także w razie potrzeby dokonać odpowiednich korekt.
  • Dzięki enova365 możesz prowadzić stały proces inwentaryzacji, bez potrzeby hamowania innych działań.

Sprzedaż

W systemie enova365 handel, program magazynowy znajdziesz wiele gotowych szablonów dokumentów, m.in.: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, transakcje między krajami UE, faktury zaliczkowe sprzedaży.

  • W systemie enova365 masz wpływ na kształt dokumentu sprzedaży np. wybór konkretnych partii towaru czy podzielenie płatności względem form i terminów.
  • W systemie enova365 możesz generować dokumenty sprzedażowe na towary, których nie posiadasz w magazynie (stany ujemne magazynu).
  • W programie istnieje możliwość wysyłania dokumentów przy pomocy komunikatów EDI.

Zakupy

W enova365 handel, program magazynowy możesz wystawiać gotowe dokumenty dla różnych transakcji, np. zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe zakupu.

  • W enova365 możesz wprowadzać koszty dodatkowe i przydzielać je do wybranych dokumentów zakupowych towarów.
  • Możesz także tworzyć i przypisywać kilka przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.
  • Dzięki wsparciu komunikatów EDI możesz z łatwością importować do niego dokumenty.

Pulpit Kontrahenta

Dzięki modułowi Pulpit Kontrahenta Twoi klienci lub dostawcy, są w stanie wykonać część procesów bez Twojego zaangażowania. Mogą np. zapoznać się z ofertą czy składać zamówienia.
W tym module znajdziesz też angielską wersję językową, co znacznie ułatwi kooperację z zagranicznymi klientami.

  • Moduł Pulpit Kontrahenta ułatwi, usprawni oraz uporządkuje składanie i obsługę zamówień w Twojej firmie, w tym udostępni szybkie narzędzie do kontaktu.
  • Pulpit Kontrahenta to moduł, który polubią Twoi klienci. Dzięki niemu będą na bieżąco obserwować stan swojego zamówienia, wystawiane dokumenty i należne płatności.
  • enova365 daje Ci również możliwość poprawienia wizerunku i komunikacji z Twoimi klientami. Dzięki systemowi Twoja firma będzie działać sprawniej i dokładniej realizować zamówienia.

Raportowanie

W enova365 stworzysz raporty zgodne z potrzebami Twojej firmy i charakterystyką branży, które umożliwią sprawną i trafną analizę.

  • W enova365 wystawisz elektroniczne dokumenty m.in. w formatach EDI, PDF, XML, CSV.
  • Dzięki modułowi Pulpit Kontrahenta Twoi klienci mogą na bieżąco obserwować stan swojego zamówienia, wystawiane dokumenty i należne płatności.
  • W programie możesz dowolnie filtrować i wyszukiwać potrzebne informacje.
  • Dzięki dostępnym filtrom możesz również sprawnie wybierać dane do tworzenia raportów i dokumentów. Dostępne filtry to np. dane kontrahentów, dostępne towary i usługi, terminy płatności.
  • W programie enova365 możesz również ustalić kolorystykę dla zdefiniowanych danych. Przykładowo – kolor czerwony może oznaczać brak towaru w magazynie lub jego niski stan.

Program do obsługi magazynu enova365 – funkcje polecane dla Ciebie

Przedstawiciel handlowy

W systemie enova365 szczególnie wspieramy mobilność. Oferowane narzędzia i łatwość w dostępie do nich, docenią pracujący w terenie przedstawiciele handlowi.

Pulpit Kontrahenta

Moduł ten poprawia i znacznie ułatwia komunikację z klientem. Za jego pośrednictwem oraz w dowolnym miejscu i czasie, kontrahent ma podgląd swoich zamówień.

Workflow

Usprawnij działanie swojej firmy poprzez system enova365. Udoskonalaj procesy magazynowe i automatyzuj je dzięki modułowi WorkFlow.

Drukarki etykiet

Możesz drukować etykiety stworzone w enova365 bezpośrednio z systemu.

Windykacja

Dzięki temu modułowi masz większą kontrolę nad zaległymi płatnościami. Z łatwością przeanalizujesz i usprawnisz proces ich egzekucji.

Business Intelligence

Monitorujesz postępy swojej firmy na bieżąco. Dzięki funkcjonalności BI dostajesz wgląd do raportów i wskaźników biznesowych (możesz również tworzyć nowe) z każdego modułu enova365, który posiadasz.

e-Sklepy Konektor

enova365 handel, program magazynowy jest otwarty na integracje ze sklepami internetowymi.

CRM

W systemie CRM możesz przypisywać dokumenty magazynowe i sprzedażowe w historii kontaktów z konkretnym klientem.

Dla kogo jest enova365?

Kierownik
Kierownik

Dzięki możliwości tworzenia w systemie analiz i raportów kierownicy mogą bez problemu ocenić zapotrzebowanie na towary w magazynie i zamawiać je na platformie kontrahenta.

Handlowiec
Handlowiec

Dzięki aplikacji mobilnej handlowiec ma stały dostęp do magazynu i może z łatwości sprawdzać potrzebne informacje, czy sygnalizować zapotrzebowanie na towary oraz składać zamówienia będąc bezpośrednio u klienta.

Pracownik magazynu
Pracownik magazynu

Dzięki enova365 zadania pracownika magazynu ulegną znacznemu usprawnieniu. Dzięki systemowi pracownik ma dostęp do zamówień, może je przygotować i wygenerować potrzebne dokumenty.

Jak enova365 Handel wspiera
procesy w firmie?

Aktualizacje oprogramowania

W zakresie wsparcia powdrożeniowego dostarczamy nowe wersje oprogramowania enova365 dla naszych Klientów. Zobacz, co zyskuje Twoja firma, poprzez gwarancję na aktualizację systemu enova365.

Zmiany w prawie

enova365 jest zawsze zgodna z przepisami księgowymi, kadrowymi i gospodarczymi.

Nowatorskie technologie

System enova365 jest tworzony przez najwyższej klasy specjalistów, zgodnie ze sprawdzonymi trendami technologicznymi.

Nowe funkcjonalności

Oprogramowanie enova365 jest cały czas rozwijane, a nowe funkcje na bieżąco wdrażane do systemu.

Stabilność biznesowa

Dzięki ciągłemu rozwijaniu systemu enova365, możemy zapewnić Twojej firmie bezpieczeństwo i stabilność biznesową.

enova365 – różne licencje,te same funkcjonalności

Zakup

Jest to tradycyjna forma nabycia oprogramowania enova365. Pozwala ona na zostanie dożywotnim właścicielem licencji, z dostępem do aktualizacji systemu do nowszych wersji. Zakup systemu obejmuje również 12-miesięczną gwarancję. Jest to doskonały wybór dla osób, które chcą posiadać oprogramowanie na własność oraz dla osób, które otrzymały dotację lub leasing na zakup i wdrożenie oprogramowania.

Abonament

Jest to doskonały wybór dla małych i średnich firm, z dużą rotacją pracowników. W abonamencie wynajmujesz oprogramowanie w modelu opłat cyklicznych za wykorzystywanie wybranych modułów enova365.

Chmura

Możliwość korzystania z systemu w chmurze to model usługowy. W jej skład wchodzi korzystanie z modułów w abonamencie razem z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami oraz backupami, za abonamentową, miesięczną opłatę. Jest to bardzo dobry wybór dla firm, które aktualnie nie planują inwestycji w zaplecze IT.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.

+48 533 367 330      info@cwinf.pl