enova365 – Handel, Program magazynowy

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.

Modułowy program magazynowy

Każdy klient może dopasować system magazynowy enova365 do indywidualnych potrzeb firmy. Modułowa budowa zapewni Ci dostęp do funkcjonalności, które są zgodne z modelem biznesowym Twojej firmy. 

Oprogramowanie enova365 ułatwia planowanie

Oprogramowanie magazynowe umożliwi Ci planowanie i generowanie zamówień dla dostawców. Dane na temat stanów magazynowych zapewnią sprawne zarządzanie zamówieniami i obsługę kontrahentów.

enova365 – program magazynowy otwarty na integrację

enova365 jest programem otwartym na integrację z systemami zewnętrznymi. Wśród nich można wymienić między innymi WMS oraz systemy do zarządzania produkcją i rozwiązaniami e-commerce.

Program monitorujący produkcję

Program magazynowy enova365 umożliwia Ci planowanie produkcji, monitorowanie postępów i śledzenie realizacji zleceń produkcyjnych..

Oprogramowanie magazynowe enova365 – poznaj jego możliwości!

Obsługa zamówień i zleceń

Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania zleceń oraz zamówień. Takie rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązań typu EDI.

  • Moduł Handel enova365 pozwoli Ci automatycznie utworzyć wiele dokumentów handlowych, między innymi zamówień. Dzięki temu wygenerowanie dokumentów dla wielu różnych dostawców nie będzie problemem. Bez wątpienia pozwoli Ci to zoptymalizować czas, który poświęcałeś do tej pory na tworzenie zamówień.
  • Nasz program handlowo-magazynowy umożliwi Ci dobieranie różnych modeli zamówień do konkretnych odbiorców. System enova365 ułatwi zarządzanie zamówieniami dzięki takim informacjom, jak stan towaru w magazynie czy liczba zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy możesz uwzględnić w systemie rezerwację przyszłych dostaw oraz ich liczbę.
  • Możesz również skorzystać z możliwości przekazania zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).

Obsługa magazynu

Program enova365 do prowadzenia magazynu umożliwi Ci śledzenie bieżących i historycznych stanów magazynowych. Dzięki temu wyciągniesz wnioski niezbędne do zwiększenia efektywności Twojej firmy.

  • Oprogramowanie magazynowe enova365 umożliwi Ci dokładną analizę rozchodów towaru i źródeł jego dostawy. Wszystkie te działania zostaną dostosowane do wybranej przez Ciebie metody rozliczania. Dzięki temu zaoszczędzisz również czas przeznaczony na ewidencję ilościowo-wartościową magazynu.
  • System ERP enova365 dla handlu zapewnia również możliwość elastycznego ustawiania procesów wydań i przyjęć magazynowych. Na podstawie informacji w programie wygenerujesz niezbędne dokumenty: WZ, PZ, MM, PW, RW, a w razie potrzeby wykonasz także korekty.
  • Oprogramowanie magazynowe enova365 ułatwia ciągłą inwentaryzację – bez konieczności wstrzymywania pracy Twojego magazynu.
  • Dzięki systemowi enova365 możesz zarządzać magazynem Twojej firmy z dowolnego miejsca za pomocą urządzeń mobilnych. Program do obsługi magazynu umożliwi Ci przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie inwentaryzacji.

Sprzedaż

Program księgowo-magazynowy enova365 zawiera gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji. Wśród nich znajdują się między innymi: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, transakcje między krajami UE, faktury zaliczkowe sprzedaży.

  • enova365 umożliwia wybór konkretnych partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży. Dzięki temu w obrębie jednej faktury możesz podzielić płatność z uwzględnieniem różnych jej form i terminów.
  • Program magazynowo-handlowy enova365 umożliwia również wystawianie dokumentów sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie. Dotyczy to tzw. stanów ujemnych magazynu.
  • System magazynowy enova365 udostępnia także możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.

Zakupy

System enova365 zagwarantuje Twojej firmie możliwość wygenerowania gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji. Wśród nich znajdziemy między innymi: zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe zakupu.

  • Program magazynowo-handlowy umożliwi Ci rejestrację kosztów dodatkowych i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru
  • System enova365 pozwoli Ci również na stworzenie i przypisanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.
  • Bez problemu zaimportujesz do niego dokumenty zakupu za pomocą komunikatów EDI.

Pulpit Kontrahenta

Pulpit Kontrahenta to moduł systemu enova365, który ułatwi Ci organizację współpracy z kontrahentami. Dzięki temu klient lub dostawca mogą samodzielnie składać zamówienia czy przeglądać dostępną ofertę. Twoja firma zyskuje w ten sposób czas, który możesz przeznaczyć na inne działania. Ten moduł umożliwi Ci również utrzymanie dobrych relacji z kontrahentem. W Pulpicie Kontrahenta dostępna jest angielska wersja językowa, która usprawni współpracę z kontrahentami zagranicznymi.

  • Moduł Pulpit Kontrahenta zagwarantuje Ci automatyzację i optymalizację procesu rejestracji zamówień od klienta. W ten sposób czas zaoszczędzacie i Ty, i Twoi partnerzy biznesowi.
  • Pulpit Kontrahenta enova365 umożliwia Klientowi śledzenie stanu realizacji zamówień, kontrolowanie bieżących należności i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Moduł Pulpit Kontrahenta w systemie enova365 jest również dodatkową platformą komunikacji
  • Oprogramowanie enova365 z modułem Pulpit Kontrahenta umożliwi Twojej firmie podniesienie jakości obsługi Twoich partnerów, co pomoże Ci w uzyskaniu wizerunku nowoczesnej firmy, która korzysta z rozwiązań proklienckich

Raporty i zestawienia

Program magazynowy enova365 umożliwia również przygotowanie raportów na podstawie wytycznych, które możesz utworzyć zgodnie ze specyfiką Twojej branży.

  • Oprogramowanie magazynowe enova365 umożliwia wystawianie elektronicznych dokumentów. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, zachowując kontrolę nad działaniami realizowanymi w firmie. Dostępne formaty dokumentów elektronicznych to między innymi: EDI, PDF, XML, CSV.
  • Pulpit Kontrahenta enova365 umożliwia Klientowi śledzenie stanu realizacji zamówień, kontrolowanie bieżących należności i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • System enova365 gwarantuje możliwość utworzenia własnych warunków wyszukiwania danych i ich modyfikacji.
  • Program magazynowy enova365 ułatwia sprawozdawczość dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów. W zależności od potrzeb Twojej firmy możesz przeszukiwać bazę sprzedaży i wybierać informacje po wprowadzeniu filtrów, takich jak dane kontrahentów, dostępne towary i usługi, terminy płatności i wielu innych.
  • W systemie enova365 możesz definiować kolorystykę dla wcześniej wprowadzonych warunków. Na przykład kolor czerwony na liście towarów odpowiada sytuacji, gdy stan magazynu znajduje się poniżej minimum.

Program do obsługi magazynu enova365 – funkcje polecane dla Ciebie

Przedstawiciel handlowy

Program handlowo-magazynowy enova365 to nowoczesne narzędzie wspierające pracę handlowca poza siedzibą firmy. Dostęp do potrzebnych informacji możesz uzyskać nawet za pomocą urządzeń mobilnych.

Pulpit Kontrahenta

Platforma dla kontrahentów w systemie enova365 usprawni komunikację pomiędzy Twoją firmą a klientami. Dzięki niej kontrahent może uzyskać dostęp do zamówień i dokumentów w dowolnym miejscu i czasie.

Workflow

Workflow enova365 ułatwi Ci organizację pracy w firmie. Gwarantuje automatyzację realizowania zamówień i obsługi magazynu.

Drukarki etykiet

enova365 umożliwi Twojej firmie drukowanie etykiet generowanych bezpośrednio w systemie.

Windykacja

W systemie enova365 możesz aktywować również moduł Windykacja, który ułatwi Ci kontrolę nad należnościami i automatyzację procesu egzekucji przeterminowanych płatności.

Business Intelligence

Business Intelligence w systemie enova365 zapewni Ci dostęp do uporządkowanej bazy danych, na podstawie której możesz stworzyć zestawienia, raporty i podejmować decyzje biznesowe.

e-Sklepy Konektor

Program magazynowo-sprzedażowy enova365 możesz również zintegrować ze sklepami internetowymi.

CRM

System CRM enova365 umożliwia rejestrację dokumentów magazynowych i zakupów w ewidencji kontaktu z klientem.

Program magazynowo-sprzedażowy enova365 – jakie obszary działalności usprawnia?

Kierownik
Kierownik

Program magazynowy enova365 gwarantuje kierownikom firm dostęp do analiz i raportów. Dzięki temu mogą na bieżąco podejmować decyzje o zapotrzebowaniu magazynowym i wystawiać zamówienia na towary w platformie kontrahenta.

Handlowiec
Handlowiec

Aplikacja mobilna enova365 lepiej niż inne programy magazynowe dla firm pomaga handlowcom kompletować zamówienia bezpośrednio w systemie już podczas wizyty u klienta. Dzięki temu mogą od razu przygotować specyfikację do gotowego wydania magazynowego według wytycznych klienta.

Pracownik magazynu
Pracownik magazynu

Dzięki dostępowi do aktualnych danych w systemie enova365 kompletuje zamówienia, przygotowuje wydanie magazynowe oraz tworzy dokumenty na kartotekach klientów.

Jak enova365 Handel wspiera
procesy w firmie?

Wybierasz funkcje, których potrzebujesz!

Dostosuj program magazynowy enova365 do swojego biznesu

W enova365 sam wybierasz, z jakich modułów chcesz korzystać. Możesz je dopasować dowolnie do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do charakteru prowadzonej działalności. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności. 

Aktualizacje systemu

W ramach wsparcia powdrożeniowego dostarczamy naszym Klientom nowe wersje systemu ERP.
Sprawdź korzyści dla Twojej firmy, które uzyskasz dzięki gwarancji na aktualizację systemu enova365!

Zmiany w przepisach

Gwarancja zgodności z przepisami kadrowymi, księgowymi i gospodarczymi

Nowości technologiczne

enova365 jest projektowana przez ekspertów w oparciu o sprawdzone trendy technologiczne

Dostęp do nowych funkcji

Wraz z rozwojem oprogramowania enova365 na bieżąco wprowadzamy do systemu nowe funkcjonalności

Bezpieczeństwo biznesowe

Dbamy o ciągły rozwój enova365 w ten sposób zapewniamy Ci stabilność i bezpieczeństwo biznesowe

enova365 – to różne możliwości licencjonowania

Zakup

Standardowa forma, dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji. W cenie zakupu otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję. To rozwiązanie dla tych, którzy preferują formę zakupu na własność, jak również dla tych, którzy otrzymują dotację bądź leasing na wdrożenie systemu.

Abonament

Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych za korzystanie z wybranych modułów systemu. Opcja idealna dla małych, a także średnich firm o dynamicznej strukturze zatrudnienia.

Chmura

Oferta oprogramowania w chmurze to model usługowy. Obejmuje wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami, jak również backupami za abonamentową, miesięczną opłatę. Rozwiązanie polecane dla firm, które nie chcą inwestować w zaplecze IT

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.

+48 533 367 330      info@cwinf.pl

Pozostańmy w kontakcie

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta 7D/84 01-651 Warszawa, zwana dalej CWI więcej...

Oferta

Swoją ofertę kierujemy do firm działających na terenie całego kraju. Oferowane
przez nas rozwiązania są dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw usługowych,
handlowych i produkcyjnych.

Wdrażamy

  • Przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową mającą na celu szczegółowe rozpoznanie potrzeb Klienta.
  • Przygotowujemy projekt rozwiązań informatycznych.
  • Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej, przechodzimy do instalacji i konfiguracji oprogramowania.
  • Budujemy dedykowane rozwiązania systemowe.
  • Tworzymy dedykowane raporty dla Klienta.
  • Przeprowadzamy migrację danych.
  • Szkolimy użytkowników.
  • Oferujemy asystę techniczną w pierwszym okresie pracy użytkowników.

Serwisujemy

  • Rozwiązujemy problemy zgłaszane przez użytkowników.
  • Informujemy o aktualizacjach oprogramowania.
  • Instalujemy i konfigurujemy oprogramowanie pod kątem wymagań Klienta.
  • Szkolimy użytkowników z nowości wprowadzanych do systemu.
  • Dodajemy nowe, niestandardowe funkcjonalności i raporty dedykowane indywidualnym potrzebom Klienta.

Ale przede wszystkim rozwiązujemy problemy biznesowe naszych Klientów. Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie.

 

Zapisz się do naszego newsletter-a!

Bądź na bieżąco z poradami, nowościami oraz promocjami dotyczącymi oferowanych przez nas rozwiązań.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta 7D/84 01-651 Warszawa, zwana dalej CWI więcej...

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7D/84, 01-651 Warszawa (dalej: Spółka lub CWI).

W jakim celu i na jakiej podstawie CWI zamierza przetwarzać Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania za pomocą poczty elektronicznej wiadomości zawierających newsletter, w którym są informacje handlowe i marketingowe dotyczące produktów i usług CWI. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora danych, który w tym przypadku stanowi promowanie własnych usług i oraz przedstawienie oferty. Podanie danych osobowych niezbędnych do kontaktu jest niezbędne do skorzystania z usługi wysyłki newsletter.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia kontaktu i organizacji spotkania w celu prezentacji oferty CWI. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ww. celach jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. dane osobowe przetwarzane będą w prawnie uzasadnionym interesie administratora danych. Prawnie uzasadniony interes stanowi w tym przypadku nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz prowadzenie korespondencji. Podanie danych jest niezbędne do nawiązania kontaktu i umówienia się na bezpłatną prezentację.

Wiadomości e-mail zawierające informacje handlowe i marketingowe związane z działalnością CWI przesyłane są wyłącznie po wyrażeniu zgody, która jest wymagana na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.576) oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).

Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez odwołanie jej za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej CWI lub przez skorzystanie z linku na dole wiadomości e-mail zawierających newsletter.

CWI może przekazywać Pani/Pana dane osobowe innym podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz Spółki.

CWI będzie udostępniać dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa.

CWI nie będzie wykorzystywać Pana/Pani danych osobowych do profilowania ani w ramach zautomatyzowanego systemu podejmowania decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

Jak długo CWI będzie przetwarzać Pani/Pana dane?

Pana/Pani dane osobowe pozyskane w celu przesyłania newsletter i prowadzenia marketingu bezpośredniego, będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

 Jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą?

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

Jeżeli uważa Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego (PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Kontakt

Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt mailowy z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych; Łukasz Jasiński, e-mail: iod@cwinf.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7D/84, 01-651 Warszawa (dalej: Spółka lub CWI).

W jakim celu i na jakiej podstawie CWI zamierza przetwarzać Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania za pomocą poczty elektronicznej wiadomości zawierających newsletter, w którym są informacje handlowe i marketingowe dotyczące produktów i usług CWI. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora danych, który w tym przypadku stanowi promowanie własnych usług i oraz przedstawienie oferty. Podanie danych osobowych niezbędnych do kontaktu jest niezbędne do skorzystania z usługi wysyłki newsletter.

Wiadomości e-mail zawierające informacje handlowe i marketingowe związane z działalnością CWI przesyłane są wyłącznie po wyrażeniu zgody, która jest wymagana na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.576) oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).

Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez odwołanie jej za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej CWI lub przez skorzystanie z linku na dole wiadomości e-mail zawierających newsletter.

CWI może przekazywać Pani/Pana dane osobowe innym podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz Spółki.

CWI będzie udostępniać dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa.

CWI nie będzie wykorzystywać Pana/Pani danych osobowych do profilowania ani w ramach zautomatyzowanego systemu podejmowania decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

Jak długo CWI będzie przetwarzać Pani/Pana dane?

Pana/Pani dane osobowe pozyskane w celu przesyłania newsletter i prowadzenia marketingu bezpośredniego, będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

 Jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą?

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

Jeżeli uważa Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego (PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Kontakt

Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt mailowy z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych; Łukasz Jasiński, e-mail: iod@cwinf.pl