Z enova365 szybko uporządkujesz dokumenty w swojej firmie oraz zautomatyzujesz ich obieg. Dzięki modułowi Workflow możesz wprowadzić elektroniczną wersję swoich dokumentów i ustawić procesy oraz zadania z nimi powiązane. Rozwiązanie wspiera model pracy zdalnej, zadaniowej oraz asynchronicznej. Zobacz, jak to działa.
enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.
Workflow to intuicyjny i łatwy w obsłudze system. Jest stworzony z myślą o całej firmie – różnych stanowiskach. Jego nadrzędną funkcją jest ułatwienie pracy i przekazywania informacji w Twoim zespole.
Dzięki systemowi powiadomień i podpowiedzi użytkownicy Workflow mogą lepiej zrozumieć działanie systemu. Z pomocą nawigacji w formie Listy zadań operatora, użytkownicy mogą sprawniej realizować zlecone czynności i oznaczać je jako zakończone.
W enova365 Workflow możesz dodawać zadania automatyczne. Ta funkcja świetnie sprawdza się przy realizacji powtarzalnych czynności. Jest to niewątpliwe usprawnienie i oszczędności twojego czasu. Ponadto system poinformuje cię o rozpoczęciu realizacji zadania zgodnie z kalendarzem.
Z enova365 Workflow możesz korzystać nie tylko stacjonarnie w firmie. System dostępny jest na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu jesteś zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w Twojej firmie.
Z poziomu modułu Workflow możesz zarządzać procesami w całej aplikacji. W tym miejscu istnieje również możliwość wykonywania zadań z innych modułów. Automatyczne zarządzanie systemem obiegu dokumentów to znaczne ułatwienie w codziennych obowiązkach, a także skrócenie czasu potrzebnego na wykonie wielu czynności.
W enova365 Workflow możesz również bez przeszkód zarządzać dokumentami firmowymi. Znajdziesz tam narzędzia o charakterze ewidencyjnym. Dzięki DMS możesz ulepszyć i przyspieszyć elektroniczny obieg dokumentów w Twojej firmie. Wszystkie dokumenty będziesz przechowywać w jednym miejscu, w należytym porządku, wraz z możliwością archiwizowania potrzebnych informacji i dokumentów. Możesz też skorzystać z opcji, które wspierają wprowadzanie danych do programu.
Dzięki możliwości ustalania harmonogramów działań, jakie znajdziesz w enova365, możesz bez trudu usprawnić i mieć pod kontrolą różne procesy w firmie. Jeśli dobrze skonfigurujesz harmonogram system rozpocznie zadania we właściwym czasie.
Dzięki enova365 Workflow wyznaczone zadania zawsze trafią do odpowiedniego adresata. Nawet, jeśli w Twoje firmie jest duży przepływ pracowników lub trwa sezon urlopów. System sam definiuje zastępstwa, na podstawie złożonych wniosków urlopowych i innych niezbędnych dokumentów.
W każdej firmie trudną kwestią jest przechowywanie sporej ilości dokumentów firmowych, które po prostu generują się w trakcie działalności firmy. Część z nich jesteśmy zobligowani przechowywać, aby móc je przedstawić w trakcie kontroli.
Warto przechowywać je w odpowiednim porządku i warunkach. Tu z pomocą przychodzi elektroniczny obieg dokumentów, który umożliwia odpowiednią segregację, podgląd i archiwizację dokumentów firmowych, w formie elektronicznej.
System DMS (Document Management System) jest jednym z modułów, które znajdziesz w enova365 Workflow. Dzięki systemowi możesz w prosty sposób gromadzić, uporządkować, a nawet archiwizować informacje. W DMS możesz bez trudu wprowadzać dane z systemów zewnętrznych, a także otrzymywać listy dokumentów, które możesz dowolnie przeszukiwać i analizować. W ramach systemu otrzymujesz listę zadań tożsamą z zasadami bezdziennikowego lub mieszanego systemu kancelaryjnego. W ramach enova365 Workflow możesz również korzystać z narzędzi OCR – odpowiedzialnych za identyfikację znaków i całych tekstów, który znacząco wpływa na ułatwienie wprowadzania danych z plików typu graficznego czy PDF.
Przede wszystkim elektroniczny obieg dokumentów opiera się na systemie informatycznym, który obsługuje dokumenty w formie elektronicznej. Jest to sposób, który będzie odpowiedni dla każdej firmy, bez względu na jej wielkość. Przed wdrożeniem takiego systemu, wskazane jest dookreślenie procesu, który będzie obowiązywał w Twojej firmie.
Dzięki wdrożeniu takiego systemu możesz zarządzać dostępem do dokumentacji w dowolny sposób oraz przyznawać dostępy wyznaczonym osobom. Dzięki elektronicznemu katalogowaniu dokumentów niwelujesz problem zniszczeń, czy zgubienia ważnych dokumentów. Ponadto jest to doskonały sposób na usprawnienie procesów udostępniania, archiwizacji i wyszukiwania informacji.
Na początek należy wybrać odpowiedni program do organizacji przebiegu takiego procesu. Świetnym wyborem, który sprawdzi się w Twojej firmie jest DMS enova365. Jest to narzędzie, które w widoczny sposób usprawnia zarządzanie dokumentami firmowymi. Ważne jest to, że jeżeli masz już system enova365, to w każdym momencie możesz dodać moduł DMS jako jego rozbudowę.
W procesie wdrożenia modułu DMS ważne jest zwrócenie uwagi na czas potrzebny do zaznajomienia się z systemem, a także wprowadzanymi zmianami w procedurach przez Twoich pracowników. Jest to szczególnie ważne, kiedy chcesz uniknąć przerw i nieprawidłowości w funkcjonowaniu firmy, a także spadku jakości i efektywności wykonywanych przez Twoich pracowników zadań.
Elektroniczny obieg dokumentów jest dobrym wyborem dla wielu firm, bez względu na obszar prowadzonej działalności.
Specjaliści Centrum Wdrożeń Informatycznych, pomogą Ci wdrożyć system enova365 w Twojej firmie, a także przeprowadzą niezbędne prezentacje i szkolenia na temat systemu. Oferujemy również różne rodzaje wsparcia po wdrożeniu, dopasowane do Twoich potrzeb.
Po wdrożeniu elektronicznego obiegu dokumentów w organizacji zyskasz wiele korzyści i nowych możliwości. Nadrzędnym walorem jest lepsza organizacja pracy. System enova365 automatyzuje większość zadań związanych z uporządkowaniem, archiwizowaniem i przechowywaniem dokumentów. Ponadto to Ty decydujesz o tym, kto ma dostęp do wybranych danych. Dzięki systemowi DMS odzyskujesz czas, który dotychczas poświęcałeś na codzienne lub cykliczne czynności.
Możesz automatycznie wysyłać powiadomienia dotyczące zaległych płatności, aktualizacje o zadaniach – tych nadchodzących, nowych i niewykonanych, a także mieć w zasięgu ręki informacje o urlopach pracowniczych. Dzięki enova365 ograniczasz wykonywanie prostych zadań cyklicznych, co powoduje zwolnienie czasu na inne, ważniejsze zadania, zarówno w Twoim obszarze, jak i Twoich pracowników.
Postaw na lepszą komunikację i wymianę informacji w obrębie Twojego zespołu. Dzięki enova365 Workflow możesz znacznie polepszyć i przyspieszyć kontakt między Twoimi pracownikami i kontrahentami. Co więcej, masz dostęp do systemu nie tylko w firmie, ale w każdym dowolnym miejscu, dzięki aplikacji mobilnej. Możesz również sprawdzać listę zadań Twoich pracowników, a także jej realizację.
Dzięki modułowi Workflow enova365, usprawnisz działanie i zautomatyzujesz procesy oraz proste czynności w Twojej firmie.
Zarządzanie dokumentami i ich obieg elektroniczny, to szczególne ułatwienia w codziennych działaniach firmy oraz usprawnienia w komunikacji pomiędzy pracownikami i działami.
Wraz z szybkim dostępem do danych w enova365, możesz na bieżąco sprawować pieczę nad sprawną realizacją wyznaczonych czynności.
Dzięki enova365 możesz na bieżąco śledzić postępy w wykonywanych zadaniach i procesach.
System sam przypomina o zbliżającym się zadaniu lub nadchodzącym czasie jego zakończenia. Jest to znaczne ułatwienie dla Ciebie i Twoich pracowników.
Dzięki temu modułowi możesz organizować i automatyzować procesy w pulpitach pracownika i kierownika.
Rozwiązanie umożliwiające automatyczne powiadamianie poprzez e-mail, wyzwalane po konkretnych zdarzeniach.
CRM enova365 udostępnia możliwość prezentacji dokumentów magazynowych i zakupów w ewidencji kontaktu z klientem.
Z pomocą enova365 w łatwością wdrożysz w swojej firmie elektroniczny obieg dokumentów. Będzie to możliwe dzięki modułowi Workflow, który udostępnia funkcjonalność DMS. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz mógł w prosty i przystępny sposób porządkować, udostępniać i archiwizować dokumenty firmowe. Ponadto zyskasz możliwość korzystania z funkcji OCR, która pozwala na cyfryzację dokumentów, w tym także wyszukiwanie pełnotekstowe.
Dzięki funkcjonalnościom dostępnym w enova365 możesz stworzyć w pełni indywidualny system do pracy, oparty na elektronicznym obiegu dokumentów. Zrobisz to na przykład poprzez utworzenie własnych formularzy kartotek, czy wybranie zakresu prezentowanych danych. Możesz także skorzystać z dostępnych szablonów rejestrów dokumentów i kartotek.
System enova365 możesz wykorzystać do usprawnienia wszystkich procesów, które zachodzą w Twojej firmie.
Z enova365 Workflow, możesz szybko znaleźć i otworzyć wybrany dokument np. wniosek inwestycyjny, dokument kosztowy lub inny dokument związany z Twoim obszarem odpowiedzialności.
enova365 Workflow łączy informacje z zakresu kadr i automatyzuje przepływ dokumentów (np. CV, zaświadczenia). Może pobierać dane z formularza, poczty e-mail, czy systemu CRM.
Dzięki enova365 usystematyzujesz przepływ dokumentów w swojej firmie. Asystent ma nadzór nad tym, jakie dokumenty trafiają do poszczególnych osób i co się z nimi dalej dzieje.
W zakresie wsparcia powdrożeniowego dostarczamy nowe wersje oprogramowania enova365 dla naszych Klientów. Zobacz, co zyskuje Twoja firma, poprzez gwarancję na aktualizację systemu enova365.
Enova365 jest zawsze zgodna z przepisami księgowymi, kadrowymi i gospodarczymi.
System enova365 jest tworzony przez najwyższej klasy specjalistów, zgodnie ze sprawdzonymi trendami technologicznymi.
Oprogramowanie enova365 jest cały czas rozwijane, a nowe funkcje na bieżąco wdrażane do systemu.
Dzięki ciągłemu rozwijaniu systemu enova365, możemy zapewnić Twojej firmie bezpieczeństwo i stabilność biznesową.
Możliwość korzystania z systemu w chmurze to model usługowy. W jej skład wchodzi korzystanie z modułów w abonamencie razem z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami oraz backupami, za abonamentową, miesięczną opłatę. Jest to bardzo dobry wybór dla firm, które aktualnie nie planują inwestycji w zaplecze IT.
Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.