enova365 Finanse i Księgowość

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.

Co wyróżnia system enova365 w obszarze finansów i księgowości?
Dlaczego jest jednym z chętniej wybieranych systemów księgowych?

 

Konfigurowalny

Program do księgowości enova365 umożliwia rozbudowanie planu kont, struktury ewidencyjnej oraz domyślnych ustawień w dowolny sposób. Możesz dostosować panel administratora do indywidualnych potrzeb firmy 

Zautomatyzowany

Oprogramowanie księgowe zapewnia dostęp do narzędzi, które automatyzują proces ewidencjonowania oraz dekretowania Twoich dokumentów. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, poprawisz organizację i zarządzanie procesami księgowymi.

Oparty na współpracy

Program do księgowania enova365 udostępnia również Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. To narzędzie, które usprawnia komunikację Biur Rachunkowych z Klientami. Dzięki niemu możesz udostępnić najważniejsze dane księgowe Klientowi.

Analityczny

System finansowo-księgowy umożliwia tworzenie zestawień księgowych na podstawie wielu elementów – kont księgowych, projektów prowadzonych w firmie i inaczej definiowanych kategorii.

W jaki sposób możesz wykorzystać
program księgowy enova365?

Pełna księgowość

Program do pełnej księgowości zapewni Ci:

  • zawsze dostarczone na czas aktualizacje funkcjonalności dostosowane do obowiązujących przepisów,
  • maksymalne zautomatyzowanie cyklicznych czynności księgowych,
  • dostęp do inteligentnych mechanizmów księgowania bazujących na elementach z całego systemu,
  • wygodne mechanizmy skrótów i odwołań.

JPK i eDeklaracje

Program księgowy enova365 umożliwia utworzenie wszystkich rodzajów plików JPK zawsze zgodnych z obowiązującymi schematami. Dodatkowo gotowe dokumenty możesz wysłać do oficjalnej lub testowej bramki Ministerstwa Finansów bezpośrednio z poziomu systemu enova365. Co zyskujesz dzięki tej funkcjonalności?

  • System enova365 posiada mechanizm weryfikujący spójność i poprawność danych zawartych w wygenerowanym pliku JPK.
  • Ewidencja VAT pozwala na rozliczenie VAT metodą kasową i memoriałową. Uwzględnia również szczególne przypadki rozliczania VAT.
  • Oprogramowanie księgowe umożliwia generowanie oraz wysyłanie do systemu podatkowego dokumentów takich jak: e-Deklaracje VAT-7, VAT-UE, VAT-27 oraz CIT-8.
  • Program księgowy zapewnia również dostęp do automatycznej lub ręcznej korekty dokumentów podatkowych.
  • Oprogramowanie finansowo-księgowe enova365 umożliwia generowanie i przesyłanie plików JPK oraz deklaracji zgodnych ze zmianami wprowadzonymi przez Ministerstwo Finansów.

Rozrachunki i rozliczenia

Program księgowy enova365 posiada również wbudowane mechanizmy, które pomogą Ci zachować spójność między rozrachunkami i księgowaniami na kontach. Jakie funkcjonalności zapewnia obszar Finanse i księgowość?

  • Inteligentny system ułatwia rozliczanie rozrachunków.
  • Program księgowy umożliwia zarówno kontrolowanie, jak i wykonywanie czynności na operacjach bankowych. Integracja systemu enova365 z kontem bankowym sprawia, że nie musisz logować się do nawet do systemu bankowego (WebServices), aby uzyskać wszystkie informacje.
  • Oprogramowanie księgowe pozwoli Ci również zapanować nad zaległościami w opłatach Klientów i Kontrahentów. Odpowiada za to windykacja przeterminowanych należności, czyli windykacja przedsądowa w oparciu o własne procedury. Za pośrednictwem systemu możesz generować i wysyłać między innymi: wiadomości SMS lub e-mail, wezwania do zapłaty czy noty odsetkowe. Program finansowo-księgowy enova365 umożliwi Ci kontrolowanie rozliczeń i monitorowanie dłużnika w jednym miejscu.

DMS i obsługa procesów

System do zarządzania dokumentami (Document Management System) to zestaw narzędzi, które wspierają proces ewidencjonowania danych w firmie. Jakie korzyści gwarantuje oprogramowanie księgowe w tym zakresie?

  • Wykorzystanie funkcjonalności modułu DMS do zarządzania dokumentami umożliwia przechowywanie, porządkowanie oraz archiwizowanie danych. Ponadto ułatwia wprowadzanie danych oraz pracę z plikami w formacie PDF.
  • Moduł DMS umożliwia generowanie listy dokumentów z opcją przeszukiwania i analizy. Dodatkowo istnieje możliwość stworzenia listy spraw zarówno dla kancelarii bezdziennikowych, jak i mieszanych.
  • System DMS jest również zintegrowany z obszarem Workflow. Dzięki temu program do księgowości umożliwia Ci kontrolę nad definiowaniem zasad, organizacją, a także realizacją ustalonych procesów w obszarze przetwarzania dokumentów.

BI i raportowanie

Business Intelligence umożliwia stworzenie własnego zestawu wskaźników – tak zwanych paneli BI. Dzięki temu możesz na bieżąco mierzyć i monitorować wybrane przez Ciebie wartości. Dostęp do raportów i wykresów pozwoli Ci również na zwiększenie efektywności firmy. Co jeszcze zapewnia oprogramowanie księgowe enova365?

  • Dzięki BI wygenerujesz własne wskaźniki, a na ich podstawie również raporty i wykresy. Następnie możesz je umieścić w dowolnej lokalizacji systemu ERP – tam, gdzie są niezbędne do podjęcia konkretnych decyzji biznesowych. Należy pamiętać, że wiedza poprzedza owocną realizację celów.
  • Business Intelligence w obszarze Finanse i księgowość systemu enova365 pozwala na rozbudowę standardowych lub zdefiniowanie nowych wskaźników, wykresów i raportów BI.
  • Program do księgowości enova365 z modułem BI umożliwia również analizę kosztów i przychodów. Dostęp do tych narzędzi otrzymasz w wielu miejscach systemu w odniesieniu do projektów, dokumentów czy też Użytkowników.

Program księgowy enova365 – poznaj funkcje polecane dla Ciebie

Ksiega podatkowa

Moduł do prowadzenia działań w zakresie ewidencjonowania, księgowania oraz generowania dokumentów podatkowych.

Księga handlowa

Moduł Księga handlowa – program księgowy enova365 dzięki temu rozwiązaniu może posłużyć również do kompleksowej kontroli finansów firmy z księgowością prowadzoną na podstawie dziennika księgowego kont głównych i pomocniczych.

Księga inwentarzowa

Moduł do ewidencjonowania majątku firmy oraz generowania raportów i analiz na podstawie wprowadzonych środków trwałych.

Windykacja

Automatyzacja działań prowadzonych w ramach windykacji wewnętrznej wobec jednego lub grupy kontrahentów.

Business Inteligence

Obszar umożliwiający dostęp do aktualnych wskaźników biznesowych i generowanie nowych, a także tworzenia raportów w dowolnym miejscu systemu.

Webservices

Dostęp do wyciągów bankowych z poziomu systemu enova365 bez konieczności logowania do bankowości elektronicznej.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Platforma umożliwiająca sprawną komunikację online między Biurem Rachunkowym a Klientami.

Workflow

Możliwość zdefiniowania zasad usprawniających organizację oraz automatyzację procesów księgowych i prostych czynności wykonywanych przez użytkowników

Kto skorzysta z zalet enova365?

Dyrektor finansowy
Dyrektor finansowy

Program do księgowania enova365 ułatwia zarządzanie budżetem inwestycji i nadzór nad kontrolą kosztów.

Analityk finansowy
Analityk finansowy

Obszar Finanse i księgowość enova365 pomoże oszacować roczny budżet firmy. Oprogramowanie księgowe umożliwi również ocenę rentowności produktu, regionu lub kategorii.

Księgowa
Księgowa

Program księgowy enova365 ułatwia ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów, a także przeprowadzanie rozliczeń oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.

enova365 – pewność zgodności z przepisami

Rachunek bankowy w enova365

Funkcjonalność umożliwi Ci przeglądanie aktualnych danych ze swojego rachunku bankowego z poziomu systemu. Dostęp do najważniejszych informacji otrzymasz bez potrzeby logowania na stronie internetowej banku. Eksport danych do bankowości elektronicznej odbywa się na podstawie listy przelewów wygenerowanej przez oprogramowanie księgowe enova365. Wszystkie operacje powstałe na rachunku bankowym są importowane do raportu w module Ewidencji Środków Pieniężnych.

Nowy plik JPK_V7 w enova365

Od 1 października 2020 r. obowiązują zmiany w sprawozdawczości VAT.

Rozporządzenie Ministra Finansów z 18 października 2019 roku (Dz.U. 2019 poz. 1988) wprowadziło nowe zasady sprawozdawczości, które dotyczą podatku VAT i wprowadzają dodatkowe Jednolite Pliki Kontrolne: JPK_V7M i JPK_V7K. Są one obowiązkowe dla wszystkich czynnych podatników VAT od 1 października 2020 roku.

Szerokie możliwości konfiguracji dostosują
system kadrowo-płacowy enova365 do każdego biznesu!

Program księgowy enova365 – nieograniczone miejsce i możliwości

enova365 Finanse i księgowość sprawdzi się doskonale nie tylko w małych, ale również średnich i dużych przedsiębiorstwach. Jeżeli wdrożysz w swojej firmie program do księgowania, otrzymasz nieograniczone miejsce do przechowywania danych. Dodatkowo możesz skorzystać z funkcji umożliwiających przeszukiwanie, porządkowanie i udostępnianie informacji.

Dostosuj oprogramowanie księgowe enova365 dla średnich i dużych firm

W zależności od prowadzonej księgowości dopasujesz oprogramowanie księgowe enova365 oraz narzędzia widoczne w panelu administratora do własnych preferencji. Dzięki temu łatwiej zapanujesz nad bazą danych, a poruszanie się po systemie nie sprawi żadnych problemów. Program finansowo-księgowy daje wiele korzyści, wśród których można wymienić przede wszystkim oszczędność czasu, ograniczenie zatrudnienia, a także wzrost efektywności prowadzonego biznesu.

Dobra organizacja pracy, czyli program do księgowości enova365

Obszar Finanse i księgowość umożliwia tworzenie oraz analizowanie zestawień księgowych na podstawie informacji w systemie enova365.Jeżeli prowadzisz dużą firmę, możesz udostępnić część aktywnych narzędzi wybranym pracownikom. Jednocześnie utrzymujesz pełną kontrolę nad działaniami użytkowników oraz możliwość wglądu do wszystkich ważnych informacji. Program do księgowości enova365 ułatwia zarządzanie nie tylko finansami, ale również organizacją pracy.

Wybierasz funkcje, których potrzebujesz!

Dostosuj program do księgowości w Twojej firmie!

Oprogramowanie księgowe enova365 umożliwia zestawienie wybranych modułów, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do charakteru prowadzonej działalności. W każdej chwili możesz uzupełniać swoją instalacje o kolejne funkcjonalności oraz modyfikować program księgowy enova365 w dowolny sposób.

Program finansowo-księgowy sprawdzi się doskonale zarówno w przypadku firm rozliczających się ryczałtem, księgą podatkową, jak i prowadzących pełną księgowość. Dzięki wprowadzonym funkcjonalnościom możliwa jest automatyzacja procesów księgowania, poprawa organizacji przepływu dokumentów w firmie oraz kontrola nad finansami i rozliczeniami z kontrahentami. 

Aktualizacje systemu

W ramach wsparcia powdrożeniowego dostarczamy naszym Klientom nowe wersje systemu ERP.
Sprawdź korzyści dla Twojej firmy, które uzyskasz dzięki gwarancji na aktualizację systemu enova365!

Zmiany w przepisach

Gwarancja zgodności z przepisami kadrowymi, księgowymi i gospodarczymi

Nowości technologiczne

enova365 jest projektowana przez ekspertów w oparciu o sprawdzone trendy technologiczne

Dostęp do nowych funkcji

Wraz z rozwojem oprogramowania enova365 na bieżąco wprowadzamy do systemu nowe funkcjonalności

Bezpieczeństwo biznesowe

Dbamy o ciągły rozwój enova365 w ten sposób zapewniamy Ci stabilność i bezpieczeństwo biznesowe

enova365 – to różne możliwości licencjonowania

Zakup

Standardowa forma, dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji. W cenie zakupu otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję. To rozwiązanie dla tych, którzy preferują formę zakupu na własność, jak również dla tych, którzy otrzymują dotację bądź leasing na wdrożenie systemu.

Abonament

Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych za korzystanie z wybranych modułów systemu. Opcja idealna dla małych, a także średnich firm o dynamicznej strukturze zatrudnienia.

Chmura

Oferta oprogramowania w chmurze to model usługowy. Obejmuje wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami, jak również backupami za abonamentową, miesięczną opłatę. Rozwiązanie polecane dla firm, które nie chcą inwestować w zaplecze IT

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.

+48 512 645 818      info@cwinf.pl

Na czym polega innowacyjność wersji multi?

  • Instalacja hybrydowa czyli możliwość korzystania z enova365
    zarówno w wersji standard i multi
  • Praca z różnych urządzeń na trzech wydajnych interfejsach:
    komputerze, tablecie, smartfonie
  • Dostęp do bazy danych z każdego miejsca na świecie o każdej
    porze, na dowolnym urządzeniu

Pozostańmy w kontakcie

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta 7D/84 01-651 Warszawa, zwana dalej CWI więcej...

Oferta

Swoją ofertę kierujemy do firm działających na terenie całego kraju. Oferowane
przez nas rozwiązania są dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw usługowych,
handlowych i produkcyjnych.

Wdrażamy

  • Przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową mającą na celu szczegółowe rozpoznanie potrzeb Klienta.
  • Przygotowujemy projekt rozwiązań informatycznych.
  • Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej, przechodzimy do instalacji i konfiguracji oprogramowania.
  • Budujemy dedykowane rozwiązania systemowe.
  • Tworzymy dedykowane raporty dla Klienta.
  • Przeprowadzamy migrację danych.
  • Szkolimy użytkowników.
  • Oferujemy asystę techniczną w pierwszym okresie pracy użytkowników.

Serwisujemy

  • Rozwiązujemy problemy zgłaszane przez użytkowników.
  • Informujemy o aktualizacjach oprogramowania.
  • Instalujemy i konfigurujemy oprogramowanie pod kątem wymagań Klienta.
  • Szkolimy użytkowników z nowości wprowadzanych do systemu.
  • Dodajemy nowe, niestandardowe funkcjonalności i raporty dedykowane indywidualnym potrzebom Klienta.

Ale przede wszystkim rozwiązujemy problemy biznesowe naszych Klientów. Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie.

 

Zapisz się do naszego newsletter-a!

Bądź na bieżąco z poradami, nowościami oraz promocjami dotyczącymi oferowanych przez nas rozwiązań.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta 7D/84 01-651 Warszawa, zwana dalej CWI więcej...

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7D/84, 01-651 Warszawa (dalej: Spółka lub CWI).

W jakim celu i na jakiej podstawie CWI zamierza przetwarzać Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania za pomocą poczty elektronicznej wiadomości zawierających newsletter, w którym są informacje handlowe i marketingowe dotyczące produktów i usług CWI. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora danych, który w tym przypadku stanowi promowanie własnych usług i oraz przedstawienie oferty. Podanie danych osobowych niezbędnych do kontaktu jest niezbędne do skorzystania z usługi wysyłki newsletter.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia kontaktu i organizacji spotkania w celu prezentacji oferty CWI. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ww. celach jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. dane osobowe przetwarzane będą w prawnie uzasadnionym interesie administratora danych. Prawnie uzasadniony interes stanowi w tym przypadku nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz prowadzenie korespondencji. Podanie danych jest niezbędne do nawiązania kontaktu i umówienia się na bezpłatną prezentację.

Wiadomości e-mail zawierające informacje handlowe i marketingowe związane z działalnością CWI przesyłane są wyłącznie po wyrażeniu zgody, która jest wymagana na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.576) oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).

Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez odwołanie jej za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej CWI lub przez skorzystanie z linku na dole wiadomości e-mail zawierających newsletter.

CWI może przekazywać Pani/Pana dane osobowe innym podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz Spółki.

CWI będzie udostępniać dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa.

CWI nie będzie wykorzystywać Pana/Pani danych osobowych do profilowania ani w ramach zautomatyzowanego systemu podejmowania decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

Jak długo CWI będzie przetwarzać Pani/Pana dane?

Pana/Pani dane osobowe pozyskane w celu przesyłania newsletter i prowadzenia marketingu bezpośredniego, będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

 Jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą?

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

Jeżeli uważa Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego (PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Kontakt

Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt mailowy z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych; Łukasz Jasiński, e-mail: iod@cwinf.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7D/84, 01-651 Warszawa (dalej: Spółka lub CWI).

W jakim celu i na jakiej podstawie CWI zamierza przetwarzać Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania za pomocą poczty elektronicznej wiadomości zawierających newsletter, w którym są informacje handlowe i marketingowe dotyczące produktów i usług CWI. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora danych, który w tym przypadku stanowi promowanie własnych usług i oraz przedstawienie oferty. Podanie danych osobowych niezbędnych do kontaktu jest niezbędne do skorzystania z usługi wysyłki newsletter.

Wiadomości e-mail zawierające informacje handlowe i marketingowe związane z działalnością CWI przesyłane są wyłącznie po wyrażeniu zgody, która jest wymagana na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.576) oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).

Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez odwołanie jej za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej CWI lub przez skorzystanie z linku na dole wiadomości e-mail zawierających newsletter.

CWI może przekazywać Pani/Pana dane osobowe innym podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz Spółki.

CWI będzie udostępniać dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa.

CWI nie będzie wykorzystywać Pana/Pani danych osobowych do profilowania ani w ramach zautomatyzowanego systemu podejmowania decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

Jak długo CWI będzie przetwarzać Pani/Pana dane?

Pana/Pani dane osobowe pozyskane w celu przesyłania newsletter i prowadzenia marketingu bezpośredniego, będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

 Jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą?

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

Jeżeli uważa Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego (PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Kontakt

Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt mailowy z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych; Łukasz Jasiński, e-mail: iod@cwinf.pl