SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności. Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.
Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK. Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy. Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.
Rozwiejemy Twoje wątpliwości odnośnie systemów ERP i naszych usług.
Wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej branży.