Strona główna 9 Saldeo Smart

Saldeo Smart

Poznaj SaldeoSMART

SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności. Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

Pakiety SaldeoSMART dostępne dla biur rachunkowych:

  • Odczytywanie dokumentów
  • Obieg dokumentów
  • Komunikacja z Klientem

Dzięki rozwiązaniu SaldeoSMART

  • ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%);
  • zwiększysz efektywność pracy pracowników;
  • wszystkie dokumenty firmy / klienta biura będą dostępne w formie elektronicznej 24h / dobę;
  • oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu;
  • obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym);
  • wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.

Dla firm z własnym działem księgowym

Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK. Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy. Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej

Rozwiejemy Twoje wątpliwości odnośnie systemów ERP i naszych usług.
Wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej branży.

Korzystanie z SaldeoSMART dla firm to przede wszystkim:

  • innowacyjne podejście do pracy z dokumentami – bez konieczności ich ręcznego przepisywania, bez wersji papierowej aplikacja pozwala na pracę z dokumentem przy dużym rozproszeniu zespołu
  • elastyczność i wygoda – system umożliwia tworzenie obiegów wielu typów dokumentów, z możliwością ich samodzielnej zmiany i szybkiej rozbudowy
  • ewolucja w księgowości – dzięki sztucznej inteligencji i szybkiej kategoryzacji system automatyzuje proces księgowania
  • krótki czas wdrożenia – w ramach jednego kwartału