Strona główna 9 O enova365 9 enova365 Sprzedaż i CRM

enova365 Sprzedaż i CRM

System enova365 dostępny jest w wygodnej aplikacji, dzięki czemu ułatwia pracę przedstawicielom pracującym w terenie. Jest nowoczesnym narzędziem wspierającym pracę Twoich handlowców. Wspiera przepływ danych w dziale sprzedaży oraz w całej firmie. Sprawdź, jak działa.

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.

 Moduł CRM – wyjątkowo zintegrowany z możliwościami ERP enova365 oraz otwarty na potrzeby handlowców

 

W każdym miejscu

Bez względu na to czy jesteś w firmie, czy w podróży służbowej możesz korzystać z enova365. Masz pod kontrolą zamówienia oraz rozliczenia, jak również zadania do wykonania – swoje i Twojego zespołu.

Dopasowany do indywidualnych potrzeb

Moduł CRM to doskonałe narzędzie w rękach zespołu sprzedażowego, nie tylko poprawiające ich skuteczność, efektywność oraz automatyzację procesów lecz również pozytywnie wpływające na pozostałe obszary w firmie.

Analityczny

Nie trać czasu na ręczne wypełnianie tabelek. Program enova365 sprzedaż i CRM pozwala tworzyć podsumowania i wyliczenia zgodne z Twoimi aktualnymi potrzebami, dzięki czemu szybciej i skuteczniej podejmiesz decyzje o strategicznym charakterze dla Twojej firmy.

Różne profile, to samo zadanie

Bez względu na to w jakiej branży działasz system enova365 sprawdzi się w Twojej firmie przy obsłudze procesów handlowych.

Zobacz, jak Twoja firma skorzysta po wdrożeniu enova365 sprzedaż i CRM

Styczność z interesantem

Dzięki enova365 możesz rejestrować w jednym miejscu dane i aktywności związane z klientami, również te dotyczące wyborów konsumenckich.

  • W łatwy sposób możesz wyszukiwać i filtrować listy z potrzebnymi danymi.
  • W enova365 możesz analizować dane standardowe i niestandardowe, w zależności jakich akurat potrzebujesz, np. kampanie, zdarzenia, aktywności.
  • Do systemu enova365 możesz wprowadzać dane w dowolny sposób – wypełniając formularz lub importując plik xml lub Excel. Możesz również integrować program z innymi systemami, w których posiadasz dane.
  • W systemie enova365 sprzedaż i CRM możesz tworzyć zadania, zdarzenia, administrować projektami i kampaniami.

Obsługa lejka sprzedażowego

Lejek sprzedażowy to jedno z narzędzi marketingowych, które porządkuje proces sprzedażowy i umożliwia analizę leadów na każdym jego etapie. Dzięki niemu wiesz na jakim etapie jesteś i jakie działania należy podjąć.

  • Masz spływające leady pod kontrolą i możesz podejmować świadome i właściwe decyzje. Wiesz, które z nich są najbardziej wartościowe i w jakiej fazie sprzedaży aktualnie się znajdują.
  • Możesz analizować takie wskaźniki jak: zaangażowanie, czy źródło pozyskania.
  • Dzięki enova365, wszystkie dane możesz wygodnie przeglądać i wizualizować.
  • Dzięki łatwemu dostępowi do systemu możesz zweryfikować pracę swoich handlowców, podejmowane działania oraz osiągane cele.

Raporty i forecasty

W enova365 sprzedaż i CRM dostajesz dostęp do wzorców raportów, które od razu możesz wykorzystać do analizy działań w swojej firmie.

  • Wszystkie dane z systemu możesz eksportować, a także przedstawić w postaci wykresu.
  • Możesz dowolnie tworzyć analizy danych, w oparciu o źródła z enova365.
  • W enova365 możesz tworzyć profesjonalne podsumowania i statystyki danych, bez nadmiernego wykorzystania zasobów, głównego serwera bazy danych.

Harmonogramy i obsługa procesów

Z enova365 możesz wysyłać automatycznie wiadomości i przypomnienia za pomocą sms lub e-mail.

  • W prosty, automatyczny sposób możesz informować użytkowników o przydzielonych zadaniach, przy pomocy Poczty CRM lub sms.
  • W enova365 sprzedaż i CRM otrzymujesz możliwość korzystania z Poczty CRM. Jest to znaczne ułatwienie – wszystkie potrzebne informacje posiadasz w jednym miejscu: dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
  • Prosto z systemu wyślesz powiadomienie o nadchodzącym terminie płatności.
  • W enova365 otrzymujesz możliwość monitorowania i administrowania procesami sprzedaży, w tym supportem i reklamacjami.

Aplikacje mobilne dla handlowców

enova365 dla handlowców, jest zawsze pod ręką. Wystawiaj zapytania, oferty i zamówienia jeszcze sprawniej, korzystając z aplikacji na Android.

  • W enova365 możesz również planować spotkania, dzięki szybkiemu dostępowi do harmonogramu.
  • Zarządzaj spotkaniami z klientami i kontrahentami z systemu enova2365 – w prosty sposób twórz zdarzenia, planuj je i rejestruj.
  • W programie enova365 sprawdzisz aktualne cenniki oraz przyznasz rabat klientowi.
  • Enova365 sprzedaż i CRM możesz zintegrować z kalendarzem i mapami Google, aby Twoja firma mogła działać jeszcze sprawniej.

Możliwości dodatkowe CRM enova365

CRM

System, który rozumie oczekiwania i problemy przedsiębiorstw.

Faktury

W systemie enova365 obsłużysz wszelkie czynności związane z wystawianiem, ewidencjonowaniem i rozliczaniem dokumentów wraz z możliwością sprawdzenia kontrahenta przy jednoczesnej mniejszej podatności na pomyłki.

Pulpit Kontrahenta

Dzięki aplikacji dla Kontrahentów możesz korzystać z enova365 wszędzie tam, gdzie akurat się znajdujesz.

Przedstawiciel handlowy

Korzystanie z systemu CRM nigdy nie było prostsze. Mobilny interfejs, integracja z usługami Google – idealne rozwiązanie dla handlowców.

Windykacja

Swoje rozliczenia masz zawsze pod kontrolą i w jednym miejscu. Z łatwością sprawdzisz informacje o zaległych płatnością oraz stosowne dokumenty.

SMS

Łatwy i błyskawiczny kontakt z klientami zapewnia moduł SMS w systemie CRM.

e-mail

Nie musisz korzystać z zewnętrznych operatorów poczty e-mail, do wysyłki dokumentów, np. faktur. Możesz to zrobić bezpośrednio z poziomu systemu enova365.

WorkFlow

Usprawnij działanie swojej firmy poprzez system enova365. Udoskonalaj procesy i automatyzuje je dzięki modułowi WorkFlow.

Dla kogo jest enova365?

Dyrektor sprzedaży
Dyrektor sprzedaży

W enova365 wszystkie dane i informacje o sprzedaży znajdują się w jednym miejscu. Łatwo stworzysz raporty i wykresy, które pozwolą na podejmowanie i argumentowanie odpowiednich decyzji w firmie.

Kierownik sprzedaży
Kierownik sprzedaży

Możesz sporządzać i doskonalić lejki oraz strategie sprzedażowe, a także czuwać nad ich realizacją. Podejmuj właściwe decyzje w określonym czasie oraz wspieraj swój zespół.

Handlowiec
Handlowiec

Wszystkie informacje o klientach zgromadzone są w jednym miejscu. Oszczędzasz czas oraz korzystasz z nich wtedy, kiedy akurat potrzebujesz.

Aktualizacje oprogramowania

W zakresie wsparcia powdrożeniowego dostarczamy nowe wersje oprogramowania enova365 dla naszych Klientów. Zobacz, co zyskuje Twoja firma, poprzez gwarancję na aktualizację systemu enova365.

Zmiany w prawie

enova365 jest zawsze zgodna z przepisami księgowymi, kadrowymi i gospodarczymi.

Nowatorskie technologie

System enova365 jest tworzony przez najwyższej klasy specjalistów, zgodnie ze sprawdzonymi trendami technologicznymi.

Nowe funkcjonalności

Oprogramowanie enova365 jest cały czas rozwijane, a nowe funkcje na bieżąco wdrażane do systemu.

Stabilność biznesowa

Dzięki ciągłemu rozwijaniu systemu enova365, możemy zapewnić Twojej firmie bezpieczeństwo i stabilność biznesową.

enova365 – różne licencje,te same funkcjonalności

Zakup

Jest to tradycyjna forma nabycia oprogramowania enova365. Pozwala ona na zostanie dożywotnim właścicielem licencji, z dostępem do aktualizacji systemu do nowszych wersji. Zakup systemu obejmuje również 12-miesięczną gwarancję. Jest to doskonały wybór dla osób, które chcą posiadać oprogramowanie na własność oraz dla osób, które otrzymały dotację lub leasing na zakup i wdrożenie oprogramowania.

Abonament

Jest to doskonały wybór dla małych i średnich firm, z dużą rotacją pracowników. W abonamencie wynajmujesz oprogramowanie w modelu opłat cyklicznych za wykorzystywanie wybranych modułów enova365.

Chmura

Możliwość korzystania z systemu w chmurze to model usługowy. W jej skład wchodzi korzystanie z modułów w abonamencie razem z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami oraz backupami, za abonamentową, miesięczną opłatę. Jest to bardzo dobry wybór dla firm, które aktualnie nie planują inwestycji w zaplecze IT.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.

+48 512 645 818      info@cwinf.pl