enova365 Sprzedaż i CRM

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.
CRM dla handlowców – CRM sprzedażowy
dopasowany do potrzeb Twojej firmy

Mobilny
Gdziekolwiek się znajdujesz, jesteś w kontakcie z pracownikami. Nawet w podróży możesz zatwierdzać zamówienia, kontrolować finanse, przydzielać zadania – po prostu oszczędzasz czas.

Elastyczny
CRM dla handlowca daje Ci pełną niezależność. Chcesz zoptymalizować składanie zamówień? Potrzebujesz integracji ze sklepem? Oczekujesz wsparcia dla zespołu handlowego? Zrób to o 50% skuteczniej.

Strategiczny
Zapomnij o ręcznym wypełnianiu plików w arkuszu kalkulacyjnym. System CRM enova365 wygeneruje Ci zestawienia jakich potrzebujesz. Szybko i skutecznie podejmiesz strategiczne decyzje.

Wielobranżowy
System enova365 to kompletne narzędzie do obsługi procesów handlowych w firmach o różnych profilach.
Poznaj możliwości
- Ewidencja kontaktu z klientem
- Obsługa lejka sprzedażowego
- Raporty i forecasty
- Harmonogramy i obsługa procesów
- Aplikacje mobilne dla handlowców
Ewidencja kontaktu z Klientem
Po każdym kontakcie, CRM enova365 pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.
- Dzięki zaawansowanym filtrom możesz w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby Twojej kampanii sprzedażowej.
- Zestawiaj dane wedle potrzeb: po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, zdarzenia, aktywności.
- Wprowadzaj dane tak, jak Ci wygodnie: wypełnij formularz lub importuj dane z poziomu arkusza Excel jak i z pliku .xml. CRM możesz też integrować bezpośrednio ze źródłami danych.
- CRM pozwala tworzyć zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie.

Obsługa lejka sprzedażowego
Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu wiesz, jakie działania ma podjąć Twój zespół sprzedażowy i na jakim etapie znajduje się realizacja planu.
- Pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów. Masz możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy oraz jaki jest etap domykania sprzedaży.
- Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowaniu potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania i jego efektywności.
- CRM enova365 umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów.
- Szybki i wygodny dostęp pozwala Ci zyskać wiedzę o tym, jaką skuteczność mają handlowcy, na jakim etapie powinni podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania, które pozwalają osiągnąć cel.

Raporty i forecasty
Otrzymujesz dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.
- Możesz łatwo i wygodnie eksportować dane do arkusza z dowolnego miejsca w systemie i zaprezentować je w formie wykresu.
- Posiadasz pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.
- W prosty sposób tworzysz wyspecjalizowane raporty oraz analizy danych, które znajdują się w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.

Harmonogramy i obsługa procesów
Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.
- Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą Ci powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach, które im zlecono.
- CRM oferuje Ci też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych, czyli dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
- Za pomocą CRM enova365 możesz wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności.
- CRM daje Ci możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji.

Aplikacje mobilne dla handlowców
Jeśli jesteś handlowcem, potrzebujesz osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia – kiedy tylko chcesz. To wszystko możesz osiągnąć dzięki aplikacji enova365 na urządzenia Android.
- Zaplanuj wizytę z klientem i kontrahentem – dostęp do harmonogramu masz w każdym miejscu.
- Chcesz zaplanować szkolenie dla Klienta lub prezentację handlową? Zarządzanie relacjami z klientem to specjalność enova365. Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje zdarzenie.
- Sprawdź aktualny cennik lub przyznaj klientowi rabat.
- Korzystasz z kalendarza i map Google? Nasz CRM będzie z nim współpracować, by zwiększyć efektywność działań.

Funkcje enova365 polecane dla Ciebie

CRM
Rozwiązanie przewidujące potrzeby rozwiniętej firmy

Faktury
Kontrola finansów w jednym miejscu. Sprawdzisz kontrahenta, unikniesz pomyłek, automatycznie rozliczysz należności i wystawisz dokumenty.

Pulpit Kontrahenta
Aplikacja dla Kontrahentów, dla wygody i komfortu pracy w terenie. Działania B2B w każdym miejscu, o każdej porze.

Przedstawiciel handlowy
Personalny asystent dla handlowców. Integracja z kalendarzem Google, wygodny mobilny interfejs.

Windykacja
Moduł do sprawdzenia i weryfikacji dłużników. Szybko sprawdzisz dokumenty i aktualne sprawy. Pełne dane analityczne z windykowanych dokumentów.

SMS
Korzystasz z naszego systemu CRM? Wykorzystaj moduł SMS. Zapewnia szybką komunikację z klientami i kontrahentami.

Wysyłaj maile bezpośrednio z enova365. Przesyłaj dokumenty, faktury i inne załączniki do wszystkich pracowników.

WorkFlow
Płynna praca na wszystkich poziomach. Ten moduł pozwoli na rozwój wszystkich funkcji jakie posiada enova365. Dosłownie wznosi na wyższy poziom procesy w firmie.
Kto skorzysta z zalet enova365?

Dyrektor sprzedaży
System enova365 ułatwi raportowanie aktywności sprzedażowej i prezentowanie jej przed zarządem. Dostarczy argumentów do rozwoju danego obszaru lub rynku.

Kierownik sprzedaży
System enova365, CRM sprzedażowy, wspiera w tworzeniu strategii sprzedażowej i nadzorowaniu planu. Dzięki temu kierownik może zmotywować zespół do działania w kluczowym momencie.

Handlowiec
System enova365 pozbawi handlowca konieczności gromadzenia danych w wielu miejscach poza systemem. Dzięki rozbudowanym filtrom pozwoli odszukać kontrahenta, który spełniao określone cechy.
Wybierasz funkcje, których potrzebujesz!

Dostosuj do swojego biznesu
SW enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności.
Aktualizacje systemu
W ramach wsparcia powdrożeniowego dostarczamy naszym Klientom nowe wersje systemu ERP.
Sprawdź korzyści dla Twojej firmy, które uzyskasz dzięki gwarancji na aktualizację systemu enova365!
Zmiany w przepisach
Gwarancja zgodności z przepisami kadrowymi, księgowymi i gospodarczymi
Nowości technologiczne
enova365 jest projektowana przez ekspertów w oparciu o sprawdzone trendy technologiczne
Dostęp do nowych funkcji
Wraz z rozwojem oprogramowania enova365 na bieżąco wprowadzamy do systemu nowe funkcjonalności
Bezpieczeństwo biznesowe
Dbamy o ciągły rozwój enova365 w ten sposób zapewniamy Ci stabilność i bezpieczeństwo biznesowe
enova365 – to różne możliwości licencjonowania
Zakup
Standardowa forma, dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji. W cenie zakupu otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję. To rozwiązanie dla tych, którzy preferują formę zakupu na własność, jak również dla tych, którzy otrzymują dotację bądź leasing na wdrożenie systemu.
Abonament
Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych za korzystanie z wybranych modułów systemu. Opcja idealna dla małych, a także średnich firm o dynamicznej strukturze zatrudnienia.
Chmura
Oferta oprogramowania w chmurze to model usługowy. Obejmuje wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami, jak również backupami za abonamentową, miesięczną opłatę. Rozwiązanie polecane dla firm, które nie chcą inwestować w zaplecze IT
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.
+48 512 645 818 info@cwinf.pl
Pozostańmy w kontakcie
Oferta
Swoją ofertę kierujemy do firm działających na terenie całego kraju. Oferowane
przez nas rozwiązania są dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw usługowych,
handlowych i produkcyjnych.
Wdrażamy
- Przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową mającą na celu szczegółowe rozpoznanie potrzeb Klienta.
- Przygotowujemy projekt rozwiązań informatycznych.
- Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej, przechodzimy do instalacji i konfiguracji oprogramowania.
- Budujemy dedykowane rozwiązania systemowe.
- Tworzymy dedykowane raporty dla Klienta.
- Przeprowadzamy migrację danych.
- Szkolimy użytkowników.
- Oferujemy asystę techniczną w pierwszym okresie pracy użytkowników.
Serwisujemy
- Rozwiązujemy problemy zgłaszane przez użytkowników.
- Informujemy o aktualizacjach oprogramowania.
- Instalujemy i konfigurujemy oprogramowanie pod kątem wymagań Klienta.
- Szkolimy użytkowników z nowości wprowadzanych do systemu.
- Dodajemy nowe, niestandardowe funkcjonalności i raporty dedykowane indywidualnym potrzebom Klienta.
Ale przede wszystkim rozwiązujemy problemy biznesowe naszych Klientów. Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie.