enova365 Sprzedaż i CRM

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.

 CRM dla handlowców – CRM sprzedażowy
dopasowany do potrzeb Twojej firmy

 

Mobilny

Gdziekolwiek się znajdujesz, jesteś w kontakcie z pracownikami. Nawet w podróży możesz zatwierdzać zamówienia, kontrolować finanse, przydzielać zadania – po prostu oszczędzasz czas. 

Elastyczny

CRM dla handlowca daje Ci pełną niezależność. Chcesz zoptymalizować składanie zamówień? Potrzebujesz integracji ze sklepem? Oczekujesz wsparcia dla zespołu handlowego? Zrób to o 50% skuteczniej.

Strategiczny

Zapomnij o ręcznym wypełnianiu plików w arkuszu kalkulacyjnym. System CRM enova365 wygeneruje Ci zestawienia jakich potrzebujesz. Szybko i skutecznie podejmiesz strategiczne decyzje.

Wielobranżowy

System enova365 to kompletne narzędzie do obsługi procesów handlowych w firmach o różnych profilach.

Poznaj możliwości

Ewidencja kontaktu z Klientem

Po każdym kontakcie, CRM enova365 pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.

  • Dzięki zaawansowanym filtrom możesz w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby Twojej kampanii sprzedażowej.
  • Zestawiaj dane wedle potrzeb: po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, zdarzenia, aktywności.
  • Wprowadzaj dane tak, jak Ci wygodnie: wypełnij formularz lub importuj dane z poziomu arkusza Excel jak i z pliku .xml. CRM możesz też integrować bezpośrednio ze źródłami danych.
  • CRM pozwala tworzyć zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie.

Obsługa lejka sprzedażowego

Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu wiesz, jakie działania ma podjąć Twój zespół sprzedażowy i na jakim etapie znajduje się realizacja planu.

  • Pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów. Masz możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy oraz jaki jest etap domykania sprzedaży.
  • Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowaniu potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania i jego efektywności.
  • CRM enova365 umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów.
  • Szybki i wygodny dostęp pozwala Ci zyskać wiedzę o tym, jaką skuteczność mają handlowcy, na jakim etapie powinni podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania, które pozwalają osiągnąć cel.

Raporty i forecasty

Otrzymujesz dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.

  • Możesz łatwo i wygodnie eksportować dane do arkusza z dowolnego miejsca w systemie i zaprezentować je w formie wykresu.
  • Posiadasz pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.
  • W prosty sposób tworzysz wyspecjalizowane raporty oraz analizy danych, które znajdują się w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.

Harmonogramy i obsługa procesów

Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.

  • Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą Ci powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach, które im zlecono.
  • CRM oferuje Ci też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych, czyli dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
  • Za pomocą CRM enova365 możesz wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności.
  • CRM daje Ci możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji.

Aplikacje mobilne dla handlowców

Jeśli jesteś handlowcem, potrzebujesz osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia – kiedy tylko chcesz. To wszystko możesz osiągnąć dzięki aplikacji enova365 na urządzenia Android.

  • Zaplanuj wizytę z klientem i kontrahentem – dostęp do harmonogramu masz w każdym miejscu.
  • Chcesz zaplanować szkolenie dla Klienta lub prezentację handlową? Zarządzanie relacjami z klientem to specjalność enova365. Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje zdarzenie.
  • Sprawdź aktualny cennik lub przyznaj klientowi rabat.
  • Korzystasz z kalendarza i map Google? Nasz CRM będzie z nim współpracować, by zwiększyć efektywność działań.

Funkcje enova365 polecane dla Ciebie

CRM

Rozwiązanie przewidujące potrzeby rozwiniętej firmy

Faktury

Kontrola finansów w jednym miejscu. Sprawdzisz kontrahenta, unikniesz pomyłek, automatycznie rozliczysz należności i wystawisz dokumenty.

Pulpit Kontrahenta

Aplikacja dla Kontrahentów, dla wygody i komfortu pracy w terenie. Działania B2B w każdym miejscu, o każdej porze.

Przedstawiciel handlowy

Personalny asystent dla handlowców. Integracja z kalendarzem Google, wygodny mobilny interfejs.

Windykacja

Moduł do sprawdzenia i weryfikacji dłużników. Szybko sprawdzisz dokumenty i aktualne sprawy. Pełne dane analityczne z windykowanych dokumentów.

SMS

Korzystasz z naszego systemu CRM? Wykorzystaj moduł SMS. Zapewnia szybką komunikację z klientami i kontrahentami.

e-mail

Wysyłaj maile bezpośrednio z enova365. Przesyłaj dokumenty, faktury i inne załączniki do wszystkich pracowników.

WorkFlow

Płynna praca na wszystkich poziomach. Ten moduł pozwoli na rozwój wszystkich funkcji jakie posiada enova365. Dosłownie wznosi na wyższy poziom procesy w firmie.

Kto skorzysta z zalet enova365?

Dyrektor sprzedaży
Dyrektor sprzedaży

System enova365 ułatwi raportowanie aktywności sprzedażowej i prezentowanie jej przed zarządem. Dostarczy argumentów do rozwoju danego obszaru lub rynku.

Kierownik sprzedaży
Kierownik sprzedaży

System enova365, CRM sprzedażowy, wspiera w tworzeniu strategii sprzedażowej i nadzorowaniu planu. Dzięki temu kierownik może zmotywować zespół do działania w kluczowym momencie.

Handlowiec
Handlowiec

System enova365 pozbawi handlowca konieczności gromadzenia danych w wielu miejscach poza systemem. Dzięki rozbudowanym filtrom pozwoli odszukać kontrahenta, który spełniao określone cechy.

Wybierasz funkcje, których potrzebujesz!

Dostosuj do swojego biznesu

SW enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności. 

Aktualizacje systemu

W ramach wsparcia powdrożeniowego dostarczamy naszym Klientom nowe wersje systemu ERP.
Sprawdź korzyści dla Twojej firmy, które uzyskasz dzięki gwarancji na aktualizację systemu enova365!

Zmiany w przepisach

Gwarancja zgodności z przepisami kadrowymi, księgowymi i gospodarczymi

Nowości technologiczne

enova365 jest projektowana przez ekspertów w oparciu o sprawdzone trendy technologiczne

Dostęp do nowych funkcji

Wraz z rozwojem oprogramowania enova365 na bieżąco wprowadzamy do systemu nowe funkcjonalności

Bezpieczeństwo biznesowe

Dbamy o ciągły rozwój enova365 w ten sposób zapewniamy Ci stabilność i bezpieczeństwo biznesowe

enova365 – to różne możliwości licencjonowania

Zakup

Standardowa forma, dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji. W cenie zakupu otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję. To rozwiązanie dla tych, którzy preferują formę zakupu na własność, jak również dla tych, którzy otrzymują dotację bądź leasing na wdrożenie systemu.

Abonament

Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych za korzystanie z wybranych modułów systemu. Opcja idealna dla małych, a także średnich firm o dynamicznej strukturze zatrudnienia.

Chmura

Oferta oprogramowania w chmurze to model usługowy. Obejmuje wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami, jak również backupami za abonamentową, miesięczną opłatę. Rozwiązanie polecane dla firm, które nie chcą inwestować w zaplecze IT

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.

+48 512 645 818      info@cwinf.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta 7D/84 01-651 Warszawa, zwana dalej CWI więcej...

Oferta

Swoją ofertę kierujemy do firm działających na terenie całego kraju. Oferowane
przez nas rozwiązania są dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw usługowych,
handlowych i produkcyjnych.

Wdrażamy

  • Przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową mającą na celu szczegółowe rozpoznanie potrzeb Klienta.
  • Przygotowujemy projekt rozwiązań informatycznych.
  • Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej, przechodzimy do instalacji i konfiguracji oprogramowania.
  • Budujemy dedykowane rozwiązania systemowe.
  • Tworzymy dedykowane raporty dla Klienta.
  • Przeprowadzamy migrację danych.
  • Szkolimy użytkowników.
  • Oferujemy asystę techniczną w pierwszym okresie pracy użytkowników.

Serwisujemy

  • Rozwiązujemy problemy zgłaszane przez użytkowników.
  • Informujemy o aktualizacjach oprogramowania.
  • Instalujemy i konfigurujemy oprogramowanie pod kątem wymagań Klienta.
  • Szkolimy użytkowników z nowości wprowadzanych do systemu.
  • Dodajemy nowe, niestandardowe funkcjonalności i raporty dedykowane indywidualnym potrzebom Klienta.

Ale przede wszystkim rozwiązujemy problemy biznesowe naszych Klientów. Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie.

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta 7D/84 01-651 Warszawa, zwana dalej CWI więcej...

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7D/84, 01-651 Warszawa (dalej: Spółka lub CWI).

W jakim celu i na jakiej podstawie CWI zamierza przetwarzać Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania za pomocą poczty elektronicznej wiadomości zawierających newsletter, w którym są informacje handlowe i marketingowe dotyczące produktów i usług CWI. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora danych, który w tym przypadku stanowi promowanie własnych usług i oraz przedstawienie oferty. Podanie danych osobowych niezbędnych do kontaktu jest niezbędne do skorzystania z usługi wysyłki newsletter.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia kontaktu i organizacji spotkania w celu prezentacji oferty CWI. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ww. celach jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. dane osobowe przetwarzane będą w prawnie uzasadnionym interesie administratora danych. Prawnie uzasadniony interes stanowi w tym przypadku nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz prowadzenie korespondencji. Podanie danych jest niezbędne do nawiązania kontaktu i umówienia się na bezpłatną prezentację.

Wiadomości e-mail zawierające informacje handlowe i marketingowe związane z działalnością CWI przesyłane są wyłącznie po wyrażeniu zgody, która jest wymagana na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.576) oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).

Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez odwołanie jej za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej CWI lub przez skorzystanie z linku na dole wiadomości e-mail zawierających newsletter.

CWI może przekazywać Pani/Pana dane osobowe innym podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz Spółki.

CWI będzie udostępniać dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa.

CWI nie będzie wykorzystywać Pana/Pani danych osobowych do profilowania ani w ramach zautomatyzowanego systemu podejmowania decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

Jak długo CWI będzie przetwarzać Pani/Pana dane?

Pana/Pani dane osobowe pozyskane w celu przesyłania newsletter i prowadzenia marketingu bezpośredniego, będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

 Jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą?

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

Jeżeli uważa Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego (PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Kontakt

Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt mailowy z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych; Łukasz Jasiński, e-mail: iod@cwinf.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7D/84, 01-651 Warszawa (dalej: Spółka lub CWI).

W jakim celu i na jakiej podstawie CWI zamierza przetwarzać Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania za pomocą poczty elektronicznej wiadomości zawierających newsletter, w którym są informacje handlowe i marketingowe dotyczące produktów i usług CWI. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora danych, który w tym przypadku stanowi promowanie własnych usług i oraz przedstawienie oferty. Podanie danych osobowych niezbędnych do kontaktu jest niezbędne do skorzystania z usługi wysyłki newsletter.

Wiadomości e-mail zawierające informacje handlowe i marketingowe związane z działalnością CWI przesyłane są wyłącznie po wyrażeniu zgody, która jest wymagana na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.576) oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).

Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez odwołanie jej za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej CWI lub przez skorzystanie z linku na dole wiadomości e-mail zawierających newsletter.

CWI może przekazywać Pani/Pana dane osobowe innym podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz Spółki.

CWI będzie udostępniać dane osobowe innym odbiorcom, o ile taki obowiązek wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa.

CWI nie będzie wykorzystywać Pana/Pani danych osobowych do profilowania ani w ramach zautomatyzowanego systemu podejmowania decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

Jak długo CWI będzie przetwarzać Pani/Pana dane?

Pana/Pani dane osobowe pozyskane w celu przesyłania newsletter i prowadzenia marketingu bezpośredniego, będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

 Jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą?

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

Jeżeli uważa Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego (PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Kontakt

Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o kontakt mailowy z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych; Łukasz Jasiński, e-mail: iod@cwinf.pl