Nowa wersja enova365 z numerem 2304.3.5
W dniu 16.06.2023 r. opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2304.3.5.
W wersji udostępniono zmiany w przepisach obowiązujące na na rok 2023 w obszarach Handel/Finanse i Księgowość oraz Kadry Płace związane z pracą zdalną:
Najważniejsze zmiany w modułach w wersji 2304.3.5:
W modułach Finanse Księgowość oraz Handel:
- Przygotowana została możliwość generowanie pliku JPK_GV dla Grup VAT, który zacznie obowiązywać od 1 lipca 2023 r.
W module Kadry Płace:
- W Panelu użytkownika w Pulpicie pracownika zmieniony został widżet „Limity nieobecności” na „Limity”. Do sekcji dodane zostały nowe informacje: Zwolnienie od pracy – siła wyższa (dni) - limit widoczny po naliczeniu pracownikowi w danym roku
Zwolnienie od pracy – siła wyższa (godz.) - limit widoczny po naliczeniu pracownikowi w danym roku
Urlop opiekuńczy (niepłatny art 173.1 kp) - limit widoczny po naliczeniu pracownikowi w danym roku
Praca zdalna okazjonalna – limit widoczny po ustawieniu w kartotece pracownika w Kalendarz/Praca zdalna parametru Model pracy na: Praca zdalna lub Praca hybrydowa - Dodany został nowy wydruk „Limit pracy zdalnej okazjonalnej”.
- Dodana została możliwość wyświetlenia informacji o pozostałym limicie pracy zdalnej okazjonalnej.
- Dodane zostały dodatkowe typy limitu pracy zdalnej: kwartalny, półroczny.
- W Pulpitach HR dodana została nowa lista „Lokalizacje pracy zdalnej”, która dostępna jest w Pulpicie pracownika oraz Pulpicie kierownika.
- Dodana został nowa lista „Praca zdalna – lokalizacje”. Lista zawiera zgłoszone miejsca wykonywania pracy zdalnej przez pracowników wraz z okresem obowiązywania.