Strona główna 9 Dla biznesu 9 Jak długofalowo wspieramy naszych Klientów? – różne oblicza umowy serwisowej enova365

Jak długofalowo wspieramy naszych Klientów? – różne oblicza umowy serwisowej enova365

Nowoczesna technologia, automatyzacja czy sztuczna inteligencja – dostępne w systemie enova365 – stają się integralną częścią każdego poważnego biznesu. Odpowiedni partner technologiczny, który wspiera Twój zespół m.in. w codziennej pracy z systemem ERP, może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu przedsiębiorstwa.

Jedną z form takiej współpracy, jest umowa serwisowa z Centrum Wdrożeń Informatycznych, dzięki której osiągniesz więcej niż myślisz.

Umowa serwisowa enova365 jako klucz do sukcesu operacyjnego

Umowa serwisowa z Centrum Wdrożeń Informatycznych to nie tylko zapewnienie wsparcia na poziomie technicznym, ale również kompleksowe doradztwo i pomoc w optymalnym wykorzystaniu systemu enova365 w codziennych procesach. Długoletnie doświadczenie i wyspecjalizowany zespół sprawiają, że CWI może zapewnić wsparcie na najwyższym poziomie.

Istotnymi cechami stałej współpracy serwisowej, w zakresie oprogramowania enova365 są również:

  • dokładne poznanie specyfiki Twojej firmy, poprzez codzienną obserwację,
  • dostęp do specjalistów z różnych dziedzin, związanych z enova365,
  • spokój o sprawy techniczne, aktualizacje czy związane z infrastrukturą,
  • świadomość bycia na bieżąco – np. ze zmianami w prawie,
  • dostęp do innowacji – na poziomie technologicznym i biznesowym.

Umowa serwisowa enova365 to wsparcie biznesowe, a nie tylko pomoc techniczna

Konsultanci CWI wspierają w rozwiązywaniu technicznych i funkcjonalnych kwestii związanych z codzienną pracą i obsługą systemu enova365. Są to osoby łączące wiedzę specjalistyczną z wybranych obszarów biznesowych, np.: kadr, płac, księgowości wraz z perfekcyjną znajomość odpowiadających im modułów enova365.

Pomoc serwisowa w enova365

Nasi specjaliści wspierają nowych użytkowników enova365, którzy dopiero wdrożyli system oraz tych, którzy korzystają z niego od dłuższego czasu. Opieka techniczna nad systemem enova365 zapewnia, że pracujesz zawsze na aktualnej wersji, zgodnej z obowiązującymi przepisami.

Rozwój systemu enova365

Wraz z coraz lepszym poznawaniem Twojej firmy, zespołu i jego działań operacyjnych, zauważamy obszary, które można usprawnić czy zautomatyzować, aby odzyskać czas Twojego zespołu do bardziej efektywnych zadań.

Pomoc serwisowa enova365 w wyjątkowych sytuacjach

W razie trudności lub nietypowych sytuacji, klienci ze stałą umową serwisową mogą liczyć na dostępność i pierwszeństwo we wsparciu konsultantów Centrum Wdrożeń Informatycznych. Ponadto mają dostęp do wszystkich specjalistów i otrzymają pomoc w zakresie każdego modułu dostępnego w systemie enova365. Umowa serwisowa zapewnia również priorytet w realizacji prac programistycznych.

Wsparcie dla nowych pracowników

Umowa serwisowa może obejmować wsparcie dla nowych pracowników, aby ułatwić im naukę obsługi systemu i skuteczne wdrożenie się do infrastruktury firmy. Są to proste szkolenia stanowiskowe enova365 lub szkolenia z poszczególnych modułów enova365, z uwzględnieniem specyfiki działania firmy.

Usługi powdrożeniowe enova365

System enova365 dostarczany jest do użytkowników poprzez autoryzowanych partnerów. Centrum Wdrożeń Informatycznych, jako wieloletni, autoryzowany partner enova365 stanowi pierwszą linię wsparcia dla użytkowników enova365. Okres po wdrożeniu systemu, to intensywny czas nauki i odnajdywania się w nowym systemie. Dzięki wsparciu serwisowemu, nie jesteś sam.

Wsparcie w obsłudze enova365 – gorące okresy

Ratujemy sytuacje w trakcie intensywnych okresów w roku, np. naliczania wynagrodzeń, generowania list płac, rocznych rozliczeń PIT, generowania zestawień itp. Zespół CWI zapewnia wsparcie dla klientów objętych umową serwisową. Czasem jest to szybka podpowiedź, czasem outsourcing danej czynności, czasem zwinne wykonanie zmiany w składniku wynagrodzenia – zależnie od potrzeb.

Jak wygląda współpraca?

Konsultanci CWI to specjaliści z różnych dziedzin, m.in. księgowości, kadr i płac czy handlu, którzy na poziomie eksperckim łączą zagadnienia techniczne i doskonałą znajomość systemu. Rozumieją specyfikę danej branży i potrzeby biznesowe firm. Dzięki takiemu podejściu kompleksowo wspierają klientów.

Będąc naszym klientem, po prostu wysyłasz maila z prośbą o pomoc. Opisujesz swój problem, wskazujesz, kiedy wystąpił, czego dotyczy, jaka czynność czy sytuacja doprowadziła Cię do tego pytania. W naszym zespole pojawia się zadanie, które omawiamy i na które staramy się jak najsprawniej i najrzetelniej odpisać.

Czasem potrzebna jest pomoc telefoniczna, czasem połączenie zdalne lub wizyta serwisowa. Dla nas to codzienność.

Pamiętaj, #znamimoznawiecej

Wsparcie serwisowe enova365 – realizowane w Centrum Wdrożeń Informatycznych to nie tylko zapewnienia i co miesięczna faktura. To partnerska relacja, wytworzona wokół systemu ERP enova365, dzięki której zyskujesz:

  • wsparcie techniczne dla enova365,
  • pomoc konsultantów biznesowych enova365,
  • wsparcie programistyczne enova365,
  • dostęp do wiedzy merytorycznej,
  • źródło innowacji i usprawnień na poziomie operacyjnym.

Jeżeli interesuje Cię w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie, napisz do nas.