O Symfonia

Kompleksowy i zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem

 

Sage Symfonia ERP to zintegrowany biznesowy system informatyczny, który wspiera zarządzanie Twoją firmą, niezależnie od branży w jakiej pracujesz. Jedna baza kontrahentów, pracowników i słowników zapewnia wysoki poziom integracji danych i błyskawiczną wymianę informacji pomiędzy różnymi działami przedsiębiorstwa. Modułowa budowa pozwala dopasować system do konkretnych potrzeb. Gdy Twoja firma będzie się rozwijać, a jej potrzeby wzrosną, system nadal będzie ją wspierać, ponieważ standardowe funkcje można rozszerzyć o dodatkowe opcje.

Moduły Systemu

  • Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość
  • Sage Symfonia ERP Handel
  • Sage Symfonia ERP Business Intelligence
  • Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją
  • Sage Symfonia ERP Środki Trwałe
  • Sage Symfonia ERP e-Box
  • Analityk Sprzedaży
  • Contact Manager
  • Sage Elektroniczny Obieg Dokumentów
  • Serwis MiedzyFirmami.pl

Sage Symfonia ERP występuje w wersjach Standard i Extra, które różnią się funkcjonalnie oraz możliwością rozszerzenia o dodatkowe moduły.

Zadzwoń i dowiedz się więcej
+61 898 72 22

Korzystny model zakupu i licencjonowania

Sage Symfonia ERP jest systemem dostępnym w dwóch modelach zakupowych:
Model subskrypcyjny
Polega na wykupieniu rocznego dostępu do systemu. Podczas tr wania abonamentu otrzymujesz bezpłatnie wszystkie aktualizacje prawne zakupionego programu. Taki sposób finansowania zapewnia niski koszt rozpoczęcia pracy i użytkowania programu.

Model licencyjny

To jednorazowy wydatek na zakup licencji. Licencja taka jest nieograniczona czasowo. Usługi dodatkowe, w tym także aktualizacje, możesz wykupić wybierając je spośród dostępnych pakietów Sage Gwarancja.