Strona główna 9 O enova365 9 Pulpit Kontrahenta

Pulpit Kontrahenta

Pulpit Kontrahenta jest klasycznym rozwiązaniem typu B2B, które skierowane jest do firm, które są kontrahentami (odbiorcami lub dostawcami) dla firmy korzystającej z systemu enova365.

Pulpit Kontrahenta umożliwia uproszczenie i zautomatyzowanie procesów składania i obsługi zamówień, czyli m.in. procesu obiegu dokumentów oraz informacji pomiędzy klientem a Twoja firmą. Ten proces odbywa się całościowo w jednej bazie danych (nie ma konieczności przesyłania dodatkowych wiadomości e-mail czy rozmów telefonicznych).

Najważniejsze informacje:

  • możliwość samodzielnego wystawiania niektórych dokumentów
  • informacje o należnościach i zobowiązaniach
  • dwie wersje językowe

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.

Funkcjonalności Pulpitu Kontrahenta enova365:

  • możliwość samodzielnego wystawiania wybranych dokumentów przez kontrahenta, m.in. zamówienia odbiorcy (także w relacji do zapytań ofertowych), zapytania ofertowego, oferty od dostawcy,
  • możliwość udostępnienia kontrahentowi informacji o jego należnościach oraz zobowiązaniach,
  • udostępnienia dla kontrahenta możliwości przeglądania listy towarowej ogólnej lub  w podziale na grupy asortymentowe,
  • możliwość przeglądania zdjęć towarów,
  • możliwość odbierania i przeglądania faktur sprzedaży (w formatach: PDF oraz EDI),
  •  możliwość podglądu kontrahenta na indywidualne warunki handlowe,
  • elastyczne zarządzanie zakresem informacji, które udostępniane są kontrahentowi, dzięki rozbudowanemu mechanizmowi nadawania uprawnień,
  • możliwość integracji z modułem Workflow w celu, m.in. definicji powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach,
  • od wersji 14.0 dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

Korzyści dla firmy

  • usprawnienie przepływu informacji i dokumentacji,
  • lepsza komunikacja,
  • zautomatyzowanie zarządzania obszarem administracyjnym,
  • podniesienie efektywności operacyjnej,
  • sprawniejsze zarządzanie zasobami.

Pulpity enova365

Pulpit Pracownika

Zautomatyzuj pracę i obszar administracji w firmie, dzięki aplikacji do samoobsługi pracowniczej i dostępowi do danych kadrowych.

Pulpit Kierownika

Usprawnij procesy firmowe i przepływ informacji w swojej firmie, dzięki dostępowi do danych pracowników w aplikacji dla kierowników.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Zyskaj możliwość komunikacji pomiędzy biurem rachunkowym a klientami.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.

+48 533 367 330      info@cwinf.pl