Strona główna 9 O enova365 9 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to świetne narzędzie do komunikacji pomiędzy biurem rachunkowym a jego Klientami, o charakterze B2B. Użytkownikami Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego może być właściciel lub pracownik firmy, która jest klientem biura rachunkowego. Dostęp do Pulpitu możliwy jest tylko przez przeglądarkę.

Najważniejsze informacje:

  • wystawianie własnych faktur
  • stały dostęp do informacji związanych z prowadzoną działalnością
  • możliwość pobierania plików z przelewami gotowymi do realizacji w banku

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego, to moduł enova365 z którym podniesiesz standard świadczonych usług księgowych. 

enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.

Funkcjonalności Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego:

Klient biura rachunkowego:

  • może wystawić własne faktury (samofakturowanie) sprzedaży (w złotówkach lub innej walucie), które po zatwierdzeniu trafiają bezpośrednio do bazy Klienta w Biurze Rachunkowym,
  • ma możliwość oznaczania kartotek towarowych kodami GTU, które są niezbędne do przygotowania w biurze Jednolitego Pliku Kontrolnego VAT.
  • ma możliwość sprawdzenia swoich kontrahentów w bazie Ministerstwa Finansów (Biała lista) oraz pobierania ich danych z serwisu GUS,
  • może zbiorczo przekazywać dokumenty kosztowe do biura, jako paczkę plików JPG, PDF itp. lub pojedynczo, przy jednoczesnym uzupełnieniu części danych w formularzu dokumentu (te dokumenty bezpośrednio trafiają do bazy Klienta w Biurze Rachunkowym z odnośnikiem wskazującym na wprowadzenie przez Pulpit),
  • może pobierać pliki z przelewami, które są gotowe do realizacji w banku,
  • ma możliwość przeglądania oraz samodzielnego drukowania rejestrów i ewidencji (m.in. KPiR, inwentarz, rejestr VAT),
  • ma możliwość przeglądania zestawień przygotowanych i opublikowanych dla klienta przez Biuro Rachunkowe (np. Rachunek Wyników, Bilans),
  • może sprawdzić, jakie są aktualne kwoty podatków i składek do zapłaty.

Korzyści dla Biura Rachunkowego

  • możliwość obniżenia kosztów własnych dotyczących wprowadzania dokumentów do systemu,
  • usprawnienie pracy z dokumentami oraz ograniczenie kosztów przechowywania dokumentów w formie papierowej,
  • usługi oparte o innowacyjny i nowoczesny system,
  • inne, nowe możliwości budowania cennika oraz ustalania i negocjowania umów z Klientami.

Korzyści dla Klienta w Twoim biurze rachunkowym

  • ciągły dostęp do informacji, które związane są z prowadzoną działalnością,
  • możliwość wystawiania własnych faktur sprzedaży,
  • bezpieczeństwo przechowywania danych.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w kontekście KSeF

Poprzez Pulpit Klienta Biura Rachunkowego można również wysyłać wystawione faktury sprzedaży do Krajowego Systemu e-Faktur, a także pobierać faktury zakupu. W zależności od modelu współpracy z biurem rachunkowym, klient może sam wysyłać faktury lub przenieść te czynności na biuro rachunkowe.

Klient może w systemie wprowadzać uwagi, komentarze oraz całkowicie odrzucać faktury pochodzące z KSeF, zanim zostaną zaksięgowane.

Pulpity enova365

Pulpit Pracownika

Zautomatyzuj pracę i obszar administracji w firmie, dzięki aplikacji do samoobsługi pracowniczej i dostępowi do danych kadrowych.

Pulpit Kontrahenta

Popraw komunikację z klientami Twojej firmy. Za pośrednictwem platformy, w dowolnym miejscu i czasie udostępniaj kontrahentom dostęp do zamówień i dokumentów.

Pulpit Kierownika

Usprawnij procesy firmowe i przepływ informacji w swojej firmie dzięki, dostępowi do danych pracowników w aplikacji dla kierowników.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.

+48 533 367 330      info@cwinf.pl