Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to świetne narzędzie do komunikacji pomiędzy biurem rachunkowym a jego Klientami, o charakterze B2B. Użytkownikami Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego może być właściciel lub pracownik firmy, która jest klientem biura rachunkowego. Dostęp do Pulpitu możliwy jest tylko przez przeglądarkę.
Najważniejsze informacje:
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego, to moduł enova365 z którym podniesiesz standard świadczonych usług księgowych.
enova365 wie, jak pomóc Twojej firmie w zarządzaniu zasobami.
Centrum Wdrożeń Informatycznych wie, jak ją dobrze wdrożyć.
Klient biura rachunkowego:
Poprzez Pulpit Klienta Biura Rachunkowego można również wysyłać wystawione faktury sprzedaży do Krajowego Systemu e-Faktur, a także pobierać faktury zakupu. W zależności od modelu współpracy z biurem rachunkowym, klient może sam wysyłać faktury lub przenieść te czynności na biuro rachunkowe.
Klient może w systemie wprowadzać uwagi, komentarze oraz całkowicie odrzucać faktury pochodzące z KSeF, zanim zostaną zaksięgowane.
Nasz zespół jest do dyspozycji, by odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Czekamy na Twój kontakt telefoniczny lub mailowy.