Strona główna 9 wersje enova365 9 Nowa wersja enova365 z numerem 2506.1.1

Nowa wersja enova365 z numerem 2506.1.1

Dnia 06.06.2025r. została opublikowana wersja enova365 oznaczona numerem 2504.3.5.

Nowa wersja zawiera nowości w obszarach: Systemowe, Business Intelligence, Pulpit Kontrahenta, Handel, Kadry Place, Księgowość, Pulpit Klienta Biura Rachunkowego oraz Produkcja.

Najważniejsze zmiany

Systemowe

  • Logowanie z poziomu enova365 do Bazy Wiedzy: udostępniono możliwość bezpośredniej rejestracji oraz logowania do Bazy Wiedzy z poziomu systemu enova365. Takie rozwiązanie sprawia, że dostęp do instrukcji i materiałów pomocniczych znajdujących się w Bazie Wiedzy staje się łatwiejszy i szybszy.
  • Pomoc kontekstowa: rozszerzone zostało działanie funkcji „Pomoc (Baza Wiedzy)”, dzięki dostarczaniu precyzyjnych wyników wyszukiwania, na podstawie lokalizacji użytkownika w aplikacji.
  • Dyskusje prywatne: rozbudowany został mechanizm komunikacji w systemie enova365 o możliwość tworzenia oraz prowadzenia prywatnych dyskusji.

Moduł Business Intelligence

  • Nowa klasyfikacja obszarów merytorycznych Modeli danych i Wizualizacji BI oraz możliwość definiowania własnych obszarów: rozbudowano dostępne obszary merytoryczne, które są przypisywane do modeli danych, a także wizualizacji.

Pulpit Kontrahenta

  • Zgłaszanie zadań z Nieruchomości w Pulpicie Kontrahenta: rozbudowano Pulpit Kontrahenta o funkcje z obszaru Nieruchomości.

Moduł Handel

  • Wersjonowanie ofert oraz oferty opcjonalne: udostępniono nową funkcjonalność wersjonowania ofert.
  • Integracja z Apilo: rozbudowano dodatek e-sklepy Konektor o obsługę platformy integracyjnej Apilo do zarządzania sprzedażą wielokanałową.
  • Rozbudowa progów przecen i rabatów: rozbudowano funkcjonalności, które związane są z progami ilościowymi kartotek towarowych, przecenami, a także rabatami okresowymi.

Moduł Kadry Płace i HR

  • DRA RCA składki powyżej miliona (999 999,00 PLN): umożliwiono wysyłkę raportu ZUS RCA dla pracowników do programu Płatnik, których miesięczna podstawa składek przekracza wartość 999 999,99 PLN
  • Rachunek bankowy instytucji PPK: na potrzeby firm wielooddziałowych rozbudowano definicję oddziału o nowe pole „Rachunek bankowy instytucji PPK”.
  • Statystyki czasu pracy: dodano nową listę „Statystyki czasu pracy”, umożliwiającą wyświetlanie zbiorczego zestawienia czasu pracy pracowników.
  • Wniosek o nowy środek trwały w Pulpitach HR: Wprowadzono możliwość generowania zbiorczego wniosku o nowy środek trwały z poziomu Pulpitu Kierownika oraz Pracownika.
  • Integracja z eRecruiter: udostępniono nowy dodatek, pozwalający na integrację systemu enova365 z systemem rekrutacyjnym eRecruiter.
  • Integracja z Archivista: udostępniono nowy dodatek, pozwalający na integrację enova365 z programem Archivista.
  • Planowanie kalendarzy z nowymi możliwościami: dodano możliwość zaznaczania i jednoczesnej edycji wielu dni na dokumentach aktualizacji kalendarzy. Rozbudowano możliwość przypisania czynności oraz elementów struktury obiektów.
  • Mechanizm rejestracji oraz kontroli wykorzystania limitów nieobecności w zakresie opieki nad dzieckiem, zwolnieniami z powodu siły wyższej, urlopu opiekuńczego, urlopu ojcowskiego: wprowadzono kompleksową obsługę e-wniosków urlopowych oraz automatyczne monitorowanie limitów urlopów opiekuńczych i ojcowskich, z uwzględnieniem wieku dziecka i normy dobowej.
  • Nowe kody tytułu ubezpieczenia: zaktualizowano kody tytułów ubezpieczenia zgodnie z rozporządzeniem MRiPS obowiązującym od 1 lipca 2025r.

Moduł Księgowość

  • Formularz dokumentu ewidencji z podglądem wizualizacji KSeF: umożliwiono podgląd wizualizacji dokumentu KSeF bezpośrednio na formularzu dokumnetu ewidencji w zakładce „Ogólne”.
  • Rozbudowanie mechanizmów JPK_KR_PD: przygotowano zmiany w ramach rozbudowy mechanizmów obsługujących pliki JPK_KR_PD.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

  • Rozbudowa możliwości Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego: wprowadzono zmiany, które związane są publikacją oraz wysyłką wyników podatkowych.
  • Rozliczenia podatkowe w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego: przebudowano wizualnie oraz rozszerzono funkcjonalność publikowania rozliczeń podatków w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego.

Moduł Produkcja

  • Struktura zlecenia produkcyjnego: w oknie zlecenia produkcyjnego wprowadzono nową zakładkę „Struktura”.
  • Podgląd stanu realizacji w module Handel: dodano nową zakładkę „Produkcja zaawansowana”, w module Handel.
  • Szczegółowa informacja dotycząca stanu towarów produkcyjnych: udostępniono dodatkowe kolumny, umożliwiające użytkownikom modułów Handel oraz Produkcja zaawansowana szybki dostęp do informacji o potrzebach materiałowych, planowanych dostawach odpadów oraz wyrobów.
  • Filtry zasobów dla pracowników produkcyjnych: wprowadzono rozszerzoną funkcjonalność, która umożliwia administratorom produkcji przypisywanie predefiniowanych filtrów operacji bezpośrednio do pracowników produkcyjnych.
  • Informacje o potrzebach materiałowych: udostępniono nową funkcjonalność – znacząco usprawniającą proces planowania produkcji.

Szczegóły dostępne są w ulotce.

Instalatory dla wersji 2504.1.1: