Strona główna 9 wersje enova365 9 Nowa wersja enova365 z numerem 2504.1.1

Nowa wersja enova365 z numerem 2504.1.1

Dnia 11.04.2025r. została opublikowana wersja enova365 oznaczona numerem 2504.1.1.

W nowej wersji zawarto następujące nowości – m.in. przebudowano Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w warstwie komunikacyjnej oraz wizualnej, przygotowana została integracja z platformą e-Paragony, a także rozszerzona została funkcjonalność ocen pracowniczych. Zmiany rozwojowe dotyczą także modułu BI, CRM, Nieruchomości oraz Flota.

Najważniejsze zmiany

Pulpit Klienta Biura rachunkowego

Wprowadzone zmiany obejmują warstwy:

wizualną:

  • Nowe menu główne: menu główne Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego zostało przebudowane zgodnie z obowiązującymi trendami z zakresu UX/UI. Nowe, rozwijane menu – w prawym, górnym rogu zapewnia szybki dostęp do ważnych opcji, np. lista firm, baza wiedzy, profil użytkownika, zmiana hasła.
  • Nowy „Zestaw skrótów”: umożliwia grupowanie najczęściej wykorzystywanych list i funkcji w formie przycisków przejścia.
  • przebudowany „Pulpit Klienta Biura Rachunkowego”: udostępnia najczęściej wykonywane czynności, m.in. grupowe przekazywanie dokumentów do Biura w formie paczki plików JPG, PDF, wprowadzenie dokumentów kosztowych pojedynczo czy wystawianie faktur.
  • Ulepszono konfigurację Panelu użytkownika w Pulpitach, za pomocą nowego, intuicyjnego sposobu organizacji elementów: Uprawnieni użytkownicy mogą korzystać z organizatora panelu, w postaci siatki projektowej. Użytkownicy mogą przeciągać i upuszczać (drag&drop) elementy z listy na siatkę projektową, dowolnie rozmieszczać je na panelu. Bezpośrednio na siatce projektowej mogą także zmieniać rozmiary dodanych elementów. Nowa metoda umożliwia łatwą i szybką personalizację pulpitu oraz dostosowanie go do indywidualnych potrzeb.

komunikacyjną na linii Klient – Biuro:

  • Ankiety w Pulpicie: pozwalają na zbieranie informacji od Klientów Biura, dzięki przygotowanym kwestionariuszom pytań. Za pomocą nowej funkcjonalności Klient Biura Rachunkowego może wypełniać ankiety, a Biuro otrzymywać wyniki bezpośrednio w systemie.
  • Opiekunowie Klienta Biura: przygotowano funkcjonalność, która polega na wyświetlaniu w Pulpicie informacji o opiekunie / opiekunach Klienta biura.
  • Logo: Biuro Rachunkowe może dodać w Pulpicie swoją pełną wizytówkę wraz z logo.

Moduł Handel

  • Opakowanie jako podstawowa pozycja dokumentu handlowego (Dyrektywa SUP): dodana została funkcjonalność, która umożliwia obsługę jednorazowych opakowań, jako podstawowych pozycji dokumentu handlowego. Obsługa opakowań za pomocą pozycji może być wykorzystana do zarządzania tzw. opakowaniami SUP (Single Use Plastics). Ponadto udostępniony został raport „Przyjęcia i wydania opakowań SUP”, który ułatwia wypełnianie deklaracji systemie BDO. Dzięki temu firma będzie działać zgodnie z zapisami dyrektywy SUP, a narzędzie może być używane w innych procesach sprzedażowych.
  • Integracja z e-Paragony: dodana została możliwość wystawienia e-paragonów w integracji z platformą eparagony.pl. Funkcjonalność ta umożliwia wystawianie e-paragonów na drukarce fiskalnej z obsługą takich dokumentów. Informacje o wystawieniu e-paragonu mogą być wysłane jako wiadomość e-mali, w której umieszczany jest link do wystawionego dokumentu. Dzieki temu nie ma potrzeby wkładania paragonu do paczki. Umożliwia to także obniżenie kosztów, w tym archiwizacji dokumentów, a także automatyzację archiwizacji, budując wizerunek firmy jako proekologiczny.

Moduł Kadry i Płace

  • Oceny pracownicze: została rozszerzona funkcjonalność wykresu kompetencji dla wszystkich elementów oceny: kompetencje miękkie, twarde, element oceny, cel okresowy. Na grafice możemy umieścić wszystkie elementy lub filtrować po wybranych typach.

Moduł Business Intelligence

  • Rozwój utrwalania list będących źródłem danych dla BI: dodane zostały usprawnienia danych z dowolnej listy, czyli zapisanych danych z list do tabeli stanowiącej źródło danych dla raportów i innych analiz BI, w tym m.in.:
    • obsługa Zestawów filtrów list – z jej pomocą nie ma konieczności za każdym razem ustawiać wartości filtrów, można skorzystać z utworzonych wcześniej zestawów,
    • czynność Oblicz, która pozwala podejrzeć dane, a także sprawdzić jaką formę przybierze tabela, do której zostaną utrwalone dane,
    • możliwość skorzystania z istniejącej tabeli, do któej mogą być utrwalone dane,
    • czynność Utwórz raport przestawny – jest dostępna z poziomu formularza Definicji Utrwalania listy, któe usprawnia proces tworzenia Raportu przestawnego,
    • możliwość automatyzacji utrwalania list przy wykorzystaniu Harmonogramu zadań.

Dzięki temu możemy ograniczyć zaangażowanie wdrożeniowców, a także usprawnić proces budowy źródeł danych BI.

  • Modele danych do EŚP: przygotowano nowe domeny i raporty standardowe, które zbierają podstawowe informacje, któe dotyczą przelewów, dokumentów kasowych oraz rozrachunków według typów. Dzięki temu możemy korzystać ze standardowych modeli danych i wizualizacji BI.
  • Budowa domen w oparciu o relacje biznesowe oraz prezentacja w układzie struktury drzewiastej: wprowadzono nową funkcjonalność, która pozwala na budowę domen w oparciu o relacje biznesowe. Ta funkcjonalność pozwala na tworzenie domen poprze dodawanie odpowiednich pól z powiązanych obiektów, bez konieczności ręcznego definiowania złączeń.

Moduł Systemowe

  • Zmiana kolorów w interfejsie systemu: zmiana odnosi się do wersji jasnej i wersji ciemnej (nie dotyczy aplikacji mobilnej). Dzięki zmianie zostały poprawione kontrasty, co przekłada się na zwiększenie czytelności systemu. Wprowadzono także zmianę w sposobie konfiguracji „Panelu użytkownika” w pulpitach. Aktualnie zarządzanie panelem jest realizowane po przejściu do Ogólne/Panel użytkownika dostępna jest nowa czynność „Organizuj Panel”.

Moduł CRM i Pulpit Kontrahenta

  • Tablica Kanban: wprowadzono funkcjonalność tablicy Kanban, która służy do zarządzania oraz monitorowania przepływu pracy w ramach zadań, w zależności od ich stanu. Funkcjonalność jest także dostępna w Pulpicie Kontrahenta dla zgłoszeń Servicedesk.

Moduł Nieruchomości

  • Rozliczenia mediów i nieruchomości: rozbudowano rozliczenia mediów i nieruchomości. Modyfikacje odnoszą się do działania „Kreatora rozliczenia mediów”.

Moduł Flota

  • Kalendarz rezerwacji pojazdów: dodano „Kalendarz rezerwacji pojazdów”. Są tam zawarte informacje o dostępności pojazdu oraz kalendarz pozwala na rezerwację pojazdu za pomocą przycisku „Rezerwuj”. Kalendarz jest widoczny także w Pulpicie Pracownika.
  • Historyczność formularza pojazdu: dodano historyczność formularza pojazdu. Na liście „Pojazdy” jest dostępna funkcja „Aktualizuj”, która pozwala okreslić od kiedy pojazd charakteryzuje się określonymi parametrami.

Szczegóły dostępne są w ulotce.

Instalatory dla wersji 2504.1.1: