Nowa wersja enova365 z numerem 1910.1.1 już dostępna

Szanowni Państwo,

Producent oprogramowania opublikował nową wersję systemu – 1910.1.1 enova365, która zastępuje wersję 1910.0.0 z dnia 24 października 2019.

Wersja ta została wydana ze względu na problem przy przeliczaniu obrotów i sald w module Księgowość, co skutkowało błędem przy predekretacji dokumentów.

Pozostałe informacje zamieszczone poniżej pozostają aktualne.

Opublikowana wersja zawiera przede wszystkim:

  • zmiany w prawie gospodarczym obowiązujące od 1 listopada 2019, a dotyczące Mechanizmu Podzielonej Płatności.
  • obejmuje swoim zakresem moduły: Handel, Ewidencje Środków Pieniężnych oraz Ewidencję Dokumentów (Księgowość).

Ponadto wprowadzono w wersji:

  • Korekty zbiorcze w module Handel;
  • Dekrety zamknięcia okresu w module Księgowość;
  • Definiowalne formularze zapłat w Ewidencji środków pieniężnych;
  • Rozbudowę mechanizmów pobierania danych z GUS w module CRM;
  • Mechanizmy seryjnego dodawania dokumentów do zadań i zdarzeń CRM;
  • Kolorowanie wskaźników w oparciu o referencje do innych wskaźników w module BI;
  • Kopiowanie wizualizacji w module BI.

Ulotka do wersji 1910 enova365:Szczegóły zmian w wersji 1910 zostały opisane w ulotce.

I na koniec, ważna informacja! W związku z tym, że proces zmian legislacyjny na przełomie roku zapowiada się bardzo intensywnie, producent oprogramowania zapowiada, że będzie wprowadzać zmiany, tak, aby Klientom dostarczyć na czas zgodny z przepisami system enova365.

Wydanie kolejnej wersji wstępnie zaplanowaliśmy na 10 grudnia 2019.
Prosimy jednak śledzić wiadomości na bieżąco, gdy będziemy zapowiadać kolejne terminy publikacji wersji, dostosowane do prac i informacji dostarczanych przez ustawodawcę.

W celu umówienia terminu podniesienia wersji, prosimy o przysłanie wiadomości na adres: serwis@cwinf.pl lub o kontakt z Działem serwisu pod nr telefonu 733-062-822.

Zespół CWI