Nowa wersja 15.0

Szanowni Państwo,

Producent oprogramowania enova365 w dniu wczorajszym opublikował nową wersję systemu 15.0. 
Publikację kolejnej wersji zapowiada na dzień 06.11.2018 r.

W wersji 15.0 na licencji platynowej wprowadzono pełne tłumaczenie programu na  język angielski. Wersja anglojęzyczna obejmie wszystkie moduły standardowe zarówno w wersji okienkowej i przeglądarkowej (html) oraz pulpity.

Wersja 15.0 zawiera również nowe zestawienia księgowe, dostosowane do wielkości i typu jednostki, służące do przygotowania ustrukturyzowanych elementów sprawozdań finansowych sporządzanych w formie elektronicznej

(e-Sprawozdania Finansowe). Kolejne mechanizmy pozwalających na realizację nowego obowiązku będą udostępnione w kolejnej dużej wersji systemu
enova365 – w wersji 15.1.

Najważniejsze nowości funkcjonalne wersji 15.0

Dostosowanie enova365 do zmian przepisów

  1. Zgodnie z przepisami o zmianie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz niektórych innych ustaw. (Dz. U. z 2018 r. poz. 398) zmianie ulega forma oraz sposób przekazywania dokumentów finansowych (rocznych sprawozdań finansowych). od 1 października 2018r., sprawozdania finansowe powinny być sporządzone w strukturze logicznej oraz formacie udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej. W następstwie powyższych zmian do programu enova365 zostały dodane nowe definicje zestawień księgowych zgodne ze strukturami elektronicznymi e-sprawozdań opublikowanymi na stronie MF.
  2. Zaktualizowano wskaźniki kadrowo-płacowe.
  3. Dostosowano program enova365 do wprowadzonej od 1 lipca 2018 zmiany kwoty wolnej od potraceń zrealizowanych ze świadczeń należnych z ubezpieczenia społecznego.
    4. Uaktualniono wzór raportu ” ZUS RP-7″.
    5. Dostosowano program enova365 do zmian w przepisach dotyczących pobierania zasiłku opiekuńczego przez rodziców dzieci niepełnosprawnych.

Pozostałe istotne zmiany funkcjonalne:

  1. Dla licencji platynowej wprowadzono pełne tłumaczenie programu na język angielski, zarówno dla pulpitów jak i całego systemu ERP. Dodano również możliwość tworzenia własnych słowników.
    2. Utworzono szereg nowych domen BI służących do przeprowadzenia analiz dla modułów: Handel oraz Kary i płace.
    3. Udostępniono dodatek Praca na wielu bazach w wersji przeglądarkowej (HTML).
    4. Rozszerzono funkcjonalność modułu e-Sklepy enova365 o integrację z platformą sklepu internetowego Shoper.
    5. Rozbudowano możliwości konfiguracyjne dostępne dla definicji dokumentów handlowych oraz ich relacji.

Szczegóły dotyczące wymienionych nowych funkcjonalności oraz opis pozostałych najważniejszych zmian znajdziecie Państwo w dołączonej ulotce.

W celu podniesienia wersji prosimy o Kontakt z Panem Szczepanem Krawczykiem 512-712-860 lub z Panem Markiem Gajewskim 533-347-009.