W dynamicznym świecie biznesu, technologie informatyczne odgrywają kluczową rolę a bezpieczeństwo danych poprzez nie przetwarzanych, staje się sprawą priorytetową. Jedną z możliwości poprawiających stopień bezpieczeństwa systemu, jest wymóg podwójnej weryfikacji podczas logowania się użytkowników do systemu ERP.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje o tym dlaczego warto zainteresować się tematem podwójnej weryfikacji (2FA).
2FA (Two Factor Authentication) – czyli weryfikacja dwuetapowa to dodatkowa metoda weryfikacji podczas logowania. Obecnie to jedna z najskuteczniejszych metod ochrony konta przed niepowołanym logowaniem. Rozwiązanie 2FA można zastosować do wszystkich interfejsów, w których logujesz się do systemu ERP enova365 np. pulpitów pracowniczych.
Na proces weryfikacji dwuetapowej składają się:
Proces dwuetapowego logowania dostosowujemy do potrzeb i specyfiki firmy oraz charakterystyki pracy. Funkcjonalność ta może być dostępna w sieci wewnętrznej i zewnętrznej.
Implementacja rozwiązania 2FA odbywa się w ramach prac programistycznych, podczas których dostosowujemy działanie rozwiązania do potrzeb Klienta, np. kod z wiadomości SMS. Więcej szczegółów dotyczących 2FA w enova365 uzyskasz w trakcie rozmowy z naszym specjalistą.
Wdrażając 2FA w swoim systemie ERP, dodatkowo zabezpieczysz dostęp do swoich danych oraz ochronisz kluczowe procesy biznesowe. W Centrum Wdrożeń Informatycznych wdrażamy funkcjonalność 2FA u naszych Klientów.
Opracowaliśmy własne rozwiązanie 2FA do systemu enova365, które stanowi podstawę wdrożenia, jednak całość dostosowujemy do potrzeb i specyfiki firmy oraz jej infrastruktury.
Aby dowiedzieć się więcej o wdrożeniu 2FA w systemach ERP skontaktuj się z nami poprzez formularz lub zadzwoń: +48 512 712 888.
Pomożemy Ci sprawnie:
Zabezpiecz swój system jeszcze lepiej. Napisz do nas!