Strona główna 9 Dla biznesu 9 Integracja enova365 z Worksmile – kompleksowe zarządzanie benefitami i HR

Integracja enova365 z Worksmile – kompleksowe zarządzanie benefitami i HR

Szybko rozwijające się firmy coraz częściej stawiają na rozwiązania, które usprawniają zarządzanie procesami HR czy benefitami. Jednym z takich rozwiązań jest platforma Worksmile, od pewnego czasu dostępna dzięki integracji dla użytkowników enova365. Integracja obu rozwiązań pozwala na lepsze zarządzanie zasobami, zwiększenie zaangażowania pracowników i oszczędność czasu.

Jeżeli korzystasz z Worksmile oraz systemu ERP enova365, możesz podnieść jakość swojej dotychczasowej pracy. Poznaj integrację obu rozwiązań.

Korzyści z integracji enova365 z Worksmile

Integracja rozwiązań możliwa jest poprzez specjalną wtyczkę i przynosi dla firmy wiele korzyści. Należą do nich:

  • zautomatyzowanie aktualizacji użytkowników w Worksmile,
  • możliwość tworzenia, aktualizacji lub wyłączania pracowników w Worksmile na podstawie danych z systemu enova365,
  • automatyczne generowanie raportów z wprowadzonymi zmianami,
  • przesyłanie danych o wykorzystanych benefitach do systemu enova365,
  • automatyczna aktualizacja składników płacowych każdego miesiąca,

Dzięki integracji możesz zaoszczędzić nawet 8 godzin miesięcznie oraz zadbać o poprawność, kompletność oraz szybszy dostęp do danych.

Automatyzacja i uproszczenie procesów HR

Integracja enova365 z Worksmile pozwala na pełną automatyzację procesów związanych z zarządzaniem benefitami, takimi jak karty sportowe, prywatna opieka zdrowotna czy ubezpieczenia. Dzięki temu eliminujemy manualne działania, które są czasochłonne i narażone na błędy. Pracownicy działu HR mogą zarządzać wszystkimi benefitami z jednego miejsca.

Zarządzanie budżetami

Integrując enova365 z Worksmile możesz precyzyjnie definiować i przydzielać budżety pracownikom. Z łatwością zdecydujesz, jakie benefity dostępne są w danym budżecie. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad kosztami. Pracownicy zyskują swobodę w wyborze benefitów, które będą dla nich najodpowiedniejsze, co powoduje zwiększenie ich zadowolenia.

Pełne zarządzanie w jednym miejscu

Dzięki integracji obu rozwiązań zarządzanie benefitami odbywa się w jednym miejscu. Firma zyskuje również możliwość generowania automatycznych raportów, które pozwalają na bieżącą kontrolę wydatków i rozliczeń.

Integracja enova365 z Worksmile to rozwiązanie, które nie tylko ułatwia zarządzanie zasobami firmowymi, ale również przyczynia się do wzrostu zaangażowania pracowników w sprawy firmy. Automatyzacja i elastyczność sprawiają, że oba rozwiązania stają się nieodzownymi narzędziami w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Dzięki takiej integracji firmy zyskują większą efektywność operacyjną.

Korzystasz z Worksmile? Poznaj integracje z enova365.

Zapytaj o szczegóły:

+48 512 712 888
+48 512 712 880
sekretariat@cwinf.pl