enova365 serwis

Usługi serwisowe w Centrum Wdrożeń Informatycznych to wsparcie dedykowane dla firm pracujących w systemie enova365.

Oferta umowy serwisowej skierowania jest zarówno do nowych jak i obecnych klientów Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. Pomagamy w codziennej pracy z systemem.

Jak skontaktować się z działem serwisu?

Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.30.

Trzy linie wsparcia

Nasz serwis działa zgodnie z zasadami metodyki ITIL.

enova365 serwis - I linia

I linia (4 osoby)

z którą kontaktujesz się bezpośrednio po napotkaniu problemu. 

 

enova365 serwis - II linia

II linia (16 osób)

która kontaktuje się z Tobą, gdy problem jest złożony i wymaga przekazania do najlepszych konsultantów pracujących przy projektach wdrożeniowych

 

III linia (150 osób)

z którą kontaktują się nasi konsultanci, gdy problem wymaga wsparcia konsultantów producenta oprogramowania enova365 – firmy Soneta. 

 

Dlaczego jesteśmy najlepsi?

„Dedykowany opiekun, bardzo dobra komunikacja z serwisem, zespół nastawiony na wsparcie i rozwiązanie problemu.
Profesjonalna obsługa.”

„Fachowi konsultacji, nie zostawiają Klienta bez rozwiązania problemu.”

„Zlecenie prawidłowo zrealizowane.”

„Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Panem Tomaszem, zawsze reaguje szybko i profesjonalnie.”

„Szybkość reakcji, profesjonalna obsługa – zrozumienie problemu klienta, wysoka kultura osobista, sympatyczna komunikacja.”

„Komunikacja otwarta na potrzeby Klienta. Sympatyczny kontakt.”

„Jeśli nie można się dodzwonić, serwis oddzwania.”

„Profesjonalny serwis, indywidualne podejście.”

wskaźnik NPS

%

ocen 10/10

ocen negatywnych

dedykowane kanały kontaktu

%

oddzwaniamy

Zapewnij sobie pomoc w ramach umowy serwisowej

W ramach usług serwisowych dostaniesz:

Szybki czas reakcji na zgłoszenia

  • Dostęp do konsultantów pierwszej linii wsparcia
  • Rejestracja zgłoszeń telefonicznie i elektronicznie
  • Pośrednictwo w rozwiązywaniu problemów z producentem
  • Wsparcie zdalne lub w twojej siedzibie

Pomoc w codziennej pracy Twojej organizacji

  • Pomoc merytoryczną
  • Informacje o nowych wersjach i o nowych funkcjonalnościach systemu
  • Szkolenia i pomoc we wdrożeniach nowych pracowników
  • Wykonywanie aktualizacji systemu

Obsługę dopasowaną do Twoich potrzeb

  • Obsługa każdego modułu systemu enova365
  • Wsparcie indywidualnych rozwiązań
  • Doradztwo w rozwoju i optymalizacji systemu
  • Dedykowany konsultant

Rodzaje umów serwisowych

Sprawdź, który rodzaj umowy najbardziej odpowiada Twoim oczekiwaniom:

POZYCJA STANDARD UMOWA SERWISOWA PREMIUM UMOWA SERWISOWA PREMIUM PLUS
GWARANTOWANY CZAS REAKCJI NA ZGŁOSZENIE NIE NIE TAK
STOPNIOWANIE ZGŁOSZEŃ: KRYTYCZNE, WAŻNE, PODSTAWOWE NIE TAK TAK
WSPARCIE ZDALNE TAK TAK TAK
MOŻLIWOŚĆ DOJAZDU DO KLIENTA ZA OPŁATĄ ZA OPŁATĄ TAK
INFORMOWANIE O AKTUALIZACJACH TAK TAK TAK
INSTALACJA I KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA TAK TAK TAK
SZKOLENIA PRACOWNIKÓW ZA OPŁATĄ TAK TAK
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z BŁĘDNYM DZIAŁANIEM OPROGRAMOWANIA TAK TAK TAK
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NIE ZWIĄZANYCH Z BŁĘDNYM DZIAŁANIEM OPROGRAMOWANIA TAK TAK TAK
USUWANIE BŁĘDÓW W ROZWIĄZANIACH PROGRAMISTYCZNYCH ZA OPŁATĄ ZA OPŁATĄ TAK
PRACE PROGRAMISTYCZNE ZA OPŁATĄ ZA OPŁATĄ TAK
DEDYKOWANY OPIEKUN NIE ZA OPŁATĄ TAK
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH POZA GODZINAMI PRACY KONSULTANTA NIE ZA OPŁATĄ TAK
SZYBKIE USUWANIE AWARII NIE TAK* TAK*

*Czas usunięcia awarii określony umową 

Umowa serwisowa STANDARD
dedykowana jest dla Klientów, którzy sporadycznie, nieregularnie spotykają się z problemami w funkcjonowaniu systemu, ma ona służyć doraźnemu wsparciu.

Umowa serwisowa PREMIUM – kwartalna/miesięczna – 7/14/21h
jest to najczęściej wybierana umowa, polecana dla firm zatrudniających większą ilość pracowników, zapewniająca bezpieczeństwo w pracy z systemem na co dzień.

Umowa serwisowa PREMIUM PLUS – kwartalna/miesięczna – 7/14/21h
jest wybierana przez Klientów posiadających systemy krytyczne, działające 24h/dobę, potrzebujących natychmiastowego wsparcia, nawet poza godzinami pracy.

Porozmawiajmy o szczegółach

Skontaktuj się z działem handlowym i dowiedz się więcej o umowach serwisowych:
Mail: grzegorz.luszczynski@cwinf.pl
Telefon: 790 343 087

Moduły systemu enova365 obsługiwane przez dział serwisu w ramach umów serwisowych:

Ewidencja dokumentów, Ewidencja środków pieniężnych, Kadry i Płace, Księgowość, Księga inwentarzowa, Ewidencja pojazdów, Handel, Produkcja, Struktury, DMS, Kontrahenci i urzędy, Poczta, CRM, Zlecenia serwisowe, Wypożyczenia, Projekty, Członkowie, Szkolenia, Analizy, Ochrona danych osobowych, Oceny okresowe, Business Intelligence, Delegacje służbowe PWS, Harmonogram zadań, Pulpit pracownika, Pulpit kierownika, Pulpit kontrahenta, Workflow.