Wewnętrzne wdrożenie modułu ServiceDesk enova365 to kolejny przełomowy krok w rozwoju oferty Centrum Wdrożeń Informatycznych.
Rozwiązanie CWI Service Desk jest wynikiem wielomiesięcznej pracy naszego zespołu nad poprawą jakości działania i podniesieniu standardu serwisu, oferowanego dla użytkowników systemu ERP enova365. Jest przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby i sugestie naszych klientów, odnośnie do ułożenia komunikacji z serwisem czy wprowadzenia jeszcze większej transparentności w rozliczaniu godzin.
To jednak nie wszystko. CWI Service Desk, to między innymi:
- dostęp online,
- znany interfejs enova365,
- wygodne zgłaszanie spraw serwisowych,
- obsługa umownego czasu reakcji na zgłoszenia i umów SLA,
- pełna historia w jednym miejscu,
- automatyczne naliczanie czasu pracy i fakturowanie,
- transparentność w rozliczeniu godzin umownych,
- osobny cykl rozliczania nadgodzin i usług realizowanych poza umową,
- obsługa załączników i komentarzy,
- możliwość ponownego otwierania zamkniętych zgłoszeń,
- pulpity o różnych uprawnieniach dostępu.
CWI Service Desk – dlaczego nowy standard?
Wsparcie serwisowe dla naszych obecnych oraz nowych klientów, będzie realizowane w jednakowym standardzie, bez opłat dodatkowych. Tworzymy spójne środowisko pracy, w znanym naszym klientom interfejsie Pulpitu enova365. Rozwój procesu wsparcia serwisowego wymagał od nas nowego podejścia do jego informatyzacji. Wybór enova365 był dla nas naturalny i przyszłościowy.
Moduł ServiceDesk enova365 – czyli #znamimoznawiecej w praktyce
Wykorzystanie rozwiązania ServiceDesk enova365, to również krok w kierunku popularyzacji wykorzystania Pulpitów enova365, jako narzędzia do komunikacji z własnymi klientami. Jest to rozwiązanie w pełni zintegrowane z pozostałymi modułami systemu ERP enova365. Już niedługo zaprezentujemy case study z pilotażowego wykorzystania modułu ServiceDesk enova365 do wsparcia procesu serwisowego w branży informatycznej – czyli u nas 😊