Usługi serwisowe w Centrum Wdrożeń Informatycznych to wsparcie dedykowane dla firm pracujących w systemie enova365.
Oferta umowy serwisowej skierowania jest zarówno do nowych jak i obecnych klientów Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o. Pomagamy w codziennej pracy z systemem.
Jak skontaktować się z działem serwisu?
Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.30.
Trzy linie wsparcia
Nasz serwis działa zgodnie z zasadami metodyki ITIL.

I linia (4 osoby)
z którą kontaktujesz się bezpośrednio po napotkaniu problemu.

II linia (16 osób)
która kontaktuje się z Tobą, gdy problem jest złożony i wymaga przekazania do najlepszych konsultantów pracujących przy projektach wdrożeniowych

III linia (150 osób)
z którą kontaktują się nasi konsultanci, gdy problem wymaga wsparcia konsultantów producenta oprogramowania enova365 – firmy Soneta.
Dlaczego jesteśmy najlepsi?
wskaźnik NPS
%
ocen 10/10
ocen negatywnych
dedykowane kanały kontaktu
%
oddzwaniamy
Zapewnij sobie pomoc w ramach umowy serwisowej
W ramach usług serwisowych dostaniesz:
Szybki czas reakcji na zgłoszenia
- Dostęp do konsultantów pierwszej linii wsparcia
- Rejestracja zgłoszeń telefonicznie i elektronicznie
- Pośrednictwo w rozwiązywaniu problemów z producentem
- Wsparcie zdalne lub w twojej siedzibie
Pomoc w codziennej pracy Twojej organizacji
- Pomoc merytoryczną
- Informacje o nowych wersjach i o nowych funkcjonalnościach systemu
- Szkolenia i pomoc we wdrożeniach nowych pracowników
- Wykonywanie aktualizacji systemu
Obsługę dopasowaną do Twoich potrzeb
- Obsługa każdego modułu systemu enova365
- Wsparcie indywidualnych rozwiązań
- Doradztwo w rozwoju i optymalizacji systemu
- Dedykowany konsultant
Rodzaje umów serwisowych
Sprawdź, który rodzaj umowy najbardziej odpowiada Twoim oczekiwaniom:
POZYCJA | STANDARD | UMOWA SERWISOWA PREMIUM | UMOWA SERWISOWA PREMIUM PLUS |
GWARANTOWANY CZAS REAKCJI NA ZGŁOSZENIE | NIE | NIE | TAK |
STOPNIOWANIE ZGŁOSZEŃ: KRYTYCZNE, WAŻNE, PODSTAWOWE | NIE | TAK | TAK |
WSPARCIE ZDALNE | TAK | TAK | TAK |
MOŻLIWOŚĆ DOJAZDU DO KLIENTA | ZA OPŁATĄ | ZA OPŁATĄ | TAK |
INFORMOWANIE O AKTUALIZACJACH | TAK | TAK | TAK |
INSTALACJA I KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA | TAK | TAK | TAK |
SZKOLENIA PRACOWNIKÓW | ZA OPŁATĄ | TAK | TAK |
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z BŁĘDNYM DZIAŁANIEM OPROGRAMOWANIA | TAK | TAK | TAK |
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NIE ZWIĄZANYCH Z BŁĘDNYM DZIAŁANIEM OPROGRAMOWANIA | TAK | TAK | TAK |
USUWANIE BŁĘDÓW W ROZWIĄZANIACH PROGRAMISTYCZNYCH | ZA OPŁATĄ | ZA OPŁATĄ | TAK |
PRACE PROGRAMISTYCZNE | ZA OPŁATĄ | ZA OPŁATĄ | TAK |
DEDYKOWANY OPIEKUN | NIE | ZA OPŁATĄ | TAK |
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH POZA GODZINAMI PRACY KONSULTANTA | NIE | ZA OPŁATĄ | TAK |
SZYBKIE USUWANIE AWARII | NIE | TAK* | TAK* |
*Czas usunięcia awarii określony umową
Umowa serwisowa STANDARD
dedykowana jest dla Klientów, którzy sporadycznie, nieregularnie spotykają się z problemami w funkcjonowaniu systemu, ma ona służyć doraźnemu wsparciu.
Umowa serwisowa PREMIUM – kwartalna/miesięczna – 7/14/21h
jest to najczęściej wybierana umowa, polecana dla firm zatrudniających większą ilość pracowników, zapewniająca bezpieczeństwo w pracy z systemem na co dzień.
Umowa serwisowa PREMIUM PLUS – kwartalna/miesięczna – 7/14/21h
jest wybierana przez Klientów posiadających systemy krytyczne, działające 24h/dobę, potrzebujących natychmiastowego wsparcia, nawet poza godzinami pracy.
Porozmawiajmy o szczegółach
Skontaktuj się z naszym sekretariatem i dowiedz się więcej o możliwościach współpracy:
Mail: sekretariat@cwinf.pl
Tel.: +48 512 712 888
Moduły systemu enova365 obsługiwane przez dział serwisu w ramach umów serwisowych:
Ewidencja dokumentów, Ewidencja środków pieniężnych, Kadry i Płace, Księgowość, Księga inwentarzowa, Ewidencja pojazdów, Handel, Produkcja, Struktury, DMS, Kontrahenci i urzędy, Poczta, CRM, Zlecenia serwisowe, Wypożyczenia, Projekty, Członkowie, Szkolenia, Analizy, Ochrona danych osobowych, Oceny okresowe, Business Intelligence, Delegacje służbowe PWS, Harmonogram zadań, Pulpit pracownika, Pulpit kierownika, Pulpit kontrahenta, Workflow.